• Kakan Mascha

Pergotime trots egen ägglossning

Hej!

Jag har också fått pergo utskrivet även fast jag har vanlig ÄL.

Vi är redan satta i kön för IVF (inga fel hittades), men läkaren ville att vi skulle testa 3 kurer med pergo också, för att "vara säker på att det inte är det som är felet i alla fall". Lite konstigt tycker jag att det var sagt, då alla prover visar att jag har ÄL. Men som Barret skriver så kanske pergo kan påverka kvaliteten?!
    Ska fråga det nästa gång vi ses.

Däremot ska jag denna första omgång inte göra Vul, men nästa gång då jag ska äta dubbel dos.

Skönt med denna tråden, att höra att andra fått pergo utskrivet även fast de har ÄL!

• Kakan Mascha

Hallå alla!
    Har nu ÄL typ imornbitti/ikväll. Och jag brukar känna att den är på gång, men denna gång när jag har ätit pergo så har jag som mensvärk, äggstockarna värker som f-n! Och massor med flytningar... Ungefär 10 ggr värre än vanligt känns det som!
    Hoppas det hjälper... Nu mot sängen!
    /K

• Kakan Mascha

Oj! 3 stycken... Hoppas jag inte fick så många denna gång... Och nästa gång ska jag äta två tabletter! :-O
    Hur många äggblåsor kan det inte bli då!?

Jaja, vi får se. Vänta 2 veckor nu då... Suck.

• Kakan Mascha

Jag håller med, lite konstigt är det ju... Tänkte inte på att ifrågasätta det när jag var på besök förra gången och nu är det ju försent så...

Svar på tråden Pergotime trots egen ägglossning