Inlägg från: Trollmamma till 4 |Visa alla inlägg
  • Trollmamma till 4

Vi som vill ha ett + i september!!

Åhhh 2 st som ska börja med Pergo.. Jag hänger på här sen My när jag vet mitt BIMdatum i sep

Kram å lycka till nu..

MrsMoss: Nu får mannen din inte vara ifred va

• Trollmamma till 4
    angeni skrev 2009-08-28 12:17:44 följande:
    Jag blev lite förvånad idag. fick 2 treck på ägglossningstestet, dock var det väldigt svagt men behövde inte vinkla för att se det utan det syntes. Har tagit kort ska lägga in senare. så kan ni kolla och se vad ni tror. har ju aldrig använt ägglossningstester förut.
    Strecket ska vara lika starkt eller starkare.. Så nära styrkan som kontrollstrecket har..
    Så du bor i Hallstahammar jJag bor i Västerås

Jag är inte uppsatt på BIMlistan men jag är en gammal räv i denna tråd sen nov/dec-08 tror jag..

Förväntansfull å MrsMoss när var det vi startade denna tråd egentligen
  • Trollmamma till 4
    Svampp skrev 2009-08-28 14:03:53 följande:
    Och jag bor i Kvicksund, vad många vi är från samma område :D
    Hej Min pappa å hans fru bor i Kvicksund
  • Trollmamma till 4
    Clearwater skrev 2009-08-28 15:16:57 följande:
    Jag bor också i Västerås!
    Där ser man
  • Trollmamma till 4

Nallebjörnis: Hoppas du mår bättre snart å vilken fin mage du har Stor kram till er

Förväntansfull: Hoppas det ordnar upp sig för henne!
    PS: Har du läst eller fått information om att Pergotime kan öka chansen till tvillingar?
    Ska du få göra ett Vul på cd 12-14 nångång?

• Trollmamma till 4
    Nallebjörnis skrev 2009-08-29 10:09:57 följande:
    Tack vad snäll du är! ida mår ja lite bättre.. iofs har ja ju precis gått upp... men men ida ska ja på 1 års kalas... min bästa kompis lilltjej fyller år!

va mysigt med kalas Hoppas din dag blir super!!!
  • Trollmamma till 4
    bibizaza skrev 2009-08-31 09:00:34 följande:
    Hej alla godingar!Skall snart på lillkillens första inskolningsdag på dagis..hoppas verkligen att det kommer gå bra. Vi har pratat lite om det nu i dagarna, och först ville han inte alls gå, men nu verkar han tycka det skall bli roligt. Har mensvärk...fortfarande. Hoppas att den tar slut snart. Jag önskar mig en särskild present till min födelsedag i oktober och det är att jag är gravid. Vet ni ifall det finns ngn särskild gud som man skall offra ngt till??
    Han kommer tycka det är så kul när han väl kommer in i det

Jag brukar offra mig till fertilitetsgudinnan

Kan du lägga in mig på listan vännen?

BIM ca 28 sep försök 23 4:e barnet 1:a Pergokuren
  • Trollmamma till 4

MrsMoss: Ja det känns jätteskönt att det äntligen händer något Bara man inte får för många äggblåsor så att man får sexförbud..

Kram

• Trollmamma till 4
    bibizaza skrev 2009-08-31 17:30:19 följande:
    sexförbud??!! NEJ, det skulle ju vara fruktansvärt. Ta hellre min högra lilltå!!! Allt gick bra på dagis idag..han var så ledsen när han var tvungen att gå. Grät och jag var tvungen att bära honom ut och en bit på vägen. Känns nästan som att han är för gammal för 2 veckors inskolning..han kommer ju bara att bli sur varje dag ifall han måste gå efter 1-2 timmar. Hoppas att dom ser efter en vecka kanske att jag inte måste ranta med, och att han klarar sig bra. han brydde ju sig inte alls om mig idag, vilket är bra Längtar till ÄL. Skall kolla med stickor denna månaden, så att vi verkligen träffar rätt. Vill inte förlora mer månader nu på att man inte är säker, inte orkar ha sex, och missar allt. Nej nu skall här göras barn. Orka eller inte orka, det spelar ingen roll. Är trött på alla dessa halvdana försök.- Nu gäller det!!!
    Sex vill man ju ha när man har Äl (annars oxå men liiiiite mer vid Äl)

Efter några dagar så brukar man få gå hem en stund så dem ser att det funkar att lämna sonen själv samt att han får äta lunch själv med barnen nån dag.. Sen kanske han inte behöver 2 veckors inskolning..
  • Trollmamma till 4
    angeni skrev 2009-08-31 20:55:10 följande:
    Provade med Äl-test igår med och det blev starkare än vad det var 2 dagar innan men fortfarande inte lika starkt som kontrollstrecket. ska testa imorgon med och se vad det visar. Har enligt familjeliv ägglossning runt den 11 september men jag börjar fundera på om det verkligen stämmer. Aja det visar sig.
    Lita dig inte "blind" på Ältest.. Ibland så kan man ha Äl trots att strecket inte är precis lika starkt eller starkare än kontrollstrecket..

Man kan ha "starka" streck som du innan det slår över till riktigt starkt oxå om flera dagar..
    Har du regelbunden mens??
Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!