sörjer:
Det var ju skönt!...undrade lite eftersom jag har så olika erfarenheter nu. Förra ggn hade jag en hund som drog mkt och gjorde utfall. Ändå gick jag med henne hela graviditeten ganska obehindrat.
Den här hunden vi har nu har jag drillat hårt och han drar inget alls men ändå känns det mer obekvämt den här gången....skumt..
Tjej84:
Kom på alldeles nyss att jag glömde meddela här i tråden. Sitter helt i trans med en jätte-hemtenta (som jag aldrig kommer fixa) och glömde helt av mig.
Idag har vi berättat för Noah! Så med andra ord såg allting jättebra ut på ul:et !
Barnmorskan tittade på, vad jag kan förstå, allt hon kunde bedöma, såsom fötter, ben, magsäck, njurar, hjärta, ryggrad, skallben, hjärnhalvor, ansiktet, armar och händer m.m. Så nu känns det jättebra!
Och som jag hade räknat med så har Noah förändrats....han skulle ner till en kompis förut idag och när jag väntade på att han skulle klä på sig för att säga hej då, så sa han "Nu tänkte jag slå dig i magen mamma, men det gjorde jag inte!"
OBS! Inser att han låter som en gangster, men han gruffar liksom för att sen kramas så det är ju inget allvarligt. Men jag såg hur han kom på sig själv halvvägs i momentet.