Campari & Ström:
Tack för era svar.
Han har varit inne och röntgats tidigare och även tagit lite blodprover, men då främst för att se att han får några besvär med lever och liknande under de värsta perioderna. Även ätit flagyl (antibiotika), men de har inte hittat ngt.
Som mest har jag nog haft 5 olika sorters foder hemma (självklart äter han inte alla sorter på samma ggn, men det blir ju kvar sen han var dålig bakvägen. Och så får man ett nytt när han är dålig "framvägen" osv).
Pratade med min pappa som har passat honom lite i ngr dgr. Jag berättade att det såg ut som han ätit ngn styvare variant av papper.
-Jaha, men det är nog tapet som låg bak i bilen. Eller kanske papp som jag täcker golvet med (han renoverar hemma). Men han är ju inte klok, han äter ju allt. Jag försöker hindar honom men han klipper en bajkorv på no time!
Fint svar....
Kanske var det förklaringen den här ggn.
Hoppas verkligen det blir bättre för Milo! Jag tycker mig se ett litet lidande när de bajsar/kissar inne, om de egentligen är rumsrena.
De vet ju att man inte ska göra ifrån sig inne och då tycker jag att mina hundar visar lite att de skäms (min förra tik hade problem med blåsan i slutet och det bara rann från henne när man kom hem från promenaderna. Hon led verkligen av att inte kunna kontrollera sig själv).
jaja, nu ska jag inte omvandla detta till en hundbajs-tråd
Tjingeling!