Vi som förlorat våra älskade små i acrani/rmb del 6
Mialid: Härligt att bebis vänt sig. Jo det är långt kvar, bebis är beräknad den 12 februari. Hoppas att ditt socker ligger bättre nästa gång. Hade också lite högt socker men var då väldigt stressad och gången efter att det sjunkit igen. Hoppas på det.
Sörjer: vad skönt att din chef lyssnar och försöker fixa andra arbetsuppgifter, hoppas det känns lite bättre nu och fokusera på dig och bebis.
Campari: Hoppas att bebis snart tittar ut så ni slipper gå och vänta eller gå med värkar. Ska hålla tummarna. Spännande.
Har haft foglossningar under mina andra tre grav också men var först under 3 som jag blev sjukskriven och nu är det ännu värre med värkern. Foglossningarna började i v 7 och v 8 började jag använda bältet och använder det typ jämt. Har vart hos sjukgymnast som gett mig övningar att göra men som gör så förbannat ont att utföra. V 37 skulle jag ha fått börja vattengympa men de har problem med bassängen så det är skjutet på framtiden. Fick akupunktur av barnmorskan i höstas men hon har blivit uppsagd och sjukgymnasten har sagt att det är för tidigt att ge i grav v 18 som jag var i då, är i 20 nu. Hur funkar TENS?
Tack för era svar, så skönt att dela både bra och dåliga erfarenheter.