Min pojkvän klarar inte av att jag har barn.
Jag träffade en man som inte har några egna barn och när han fick reda på att jag hade barn så sa han att han inte hade några problem med det. Men efter ca en vecka så ville han inte träffa mig längre för han hade kommit fram till att han inte har lust att leva med någon annans barn. Men han saknade mig och vi började ses igen fast han var mycket tydlig med att han inte ville ha ett seriöst förhållande med mig.
Men med tiden så blev vi som ett par och fast att vi var "tillsammans" så ville han inte kalla mig för sin flickvän. Tillslut sa jag att jag nog inte ville ha det såhär längre och då sa han att jag var hans flickvän och att han måste träffa mina barn och ge det hela en chans. Men efter någon vecka så tyckte han att vi skulle avsluta vårat förhållande för att det ändå inte skulle hålla i längden pga mina barn. Men redan samma dag så ångrade han sig igen och nu har han inställningen att vi får se vad som händer när jag träffat dina barn (vilket han ännu inte gjort).
Denna kille som är i 30-årsåldern har jag träffat i snart ett halvår och jag hoppas så att han ska vilja leva med mig och ändra uppfattning om mina barn. Det är därför jag har varit med honom trots hans åsikt.
Lurar jag mig själv om jag hoppas på en framtid tillsammans eller tror ni han kan komma över detta med tiden och ändra åsikt??
Han säger att jag är hans drömkvinna men samtidigt så var detta inte alls vad han tänk.
Vet att det kommer visa sig såklart men jag vill ändå veta nu vad ni tror???????????????????