• I have a kid

SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda

ni som är svarthåriga å vill bli blonda har bara Läst trådar där det svamlas om att man förstör håret å att det inte går.

jag hadde kolsvart hår med röda pigment ( från då jag tidigare haft rött)

en vänn fixade det på 8 timmar så var jag blond=) å mitt hår är som innan tjockt å fint å inte risigt eller svinto aktigt.

• Svar på tråden SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda
  • DaVinci
    I have a kid skrev 2009-08-21 00:08:57 följande:
    JÄVLIGT MKT.........
    Jag förstår det, men hur mycket? Vill själv göra det hos frisör
  • I have a kid
    Saaaraa skrev 2009-08-21 00:10:42 följande:
    Hur mycket? Blir nyfiken :DI have a kid skrev 2009-08-21 00:08:57 följande:
    3170 STÅR DET på kvittot...

skulle blivit betydligt dyrare hos frissan..... men jag känner en som är frisör å han sa att varför jag blivit nekad å sagt åt att det är omöjligt för mig att bli blond är för att det det skulle ta hela dagen för frisörn att göra det... å det är för jobbigt.
  • Saaaraa

Jisses! Jag betalade 700 för att bli blond från svart! Det var min bästa frisör någonsin och hon har flyttat till chile :( haha

I have a kid skrev 2009-08-21 01:15:21 följande:
    3170 STÅR DET på kvittot... skulle blivit betydligt dyrare hos frissan..... men jag känner en som är frisör å han sa att varför jag blivit nekad å sagt åt att det är omöjligt för mig att bli blond är för att det det skulle ta hela dagen för frisörn att göra det... å det är för jobbigt.
  • I have a kid
    Saaaraa skrev 2009-08-21 01:33:03 följande:
    Jisses! Jag betalade 700 för att bli blond från svart! Det var min bästa frisör någonsin och hon har flyttat till chile :( hahaI have a kid skrev 2009-08-21 01:15:21 följande:
    ja här är det DYRT

då jag gick till frissan skulle klippa håret i etapper å sen tona lite slingor kostade 2500 kr,
  • Meria

Jisses vad dyrt! Jag har också gått från svart till blond 2-3 gånger de senaste åren. För mig har det funkat med blondering/avfärgning man köper på konsum. 2 omgångar med sånt och sen en färgning med en blond nyans. Funkat prima och jag har inte fått svinto av det heller.

♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • I have a kid
    Meria skrev 2009-08-21 02:11:45 följande:
    Jisses vad dyrt! Jag har också gått från svart till blond 2-3 gånger de senaste åren. För mig har det funkat med blondering/avfärgning man köper på konsum. 2 omgångar med sånt och sen en färgning med en blond nyans. Funkat prima och jag har inte fått svinto av det heller.
    hur blont??
  • Meria
    I have a kid skrev 2009-08-21 02:12:19 följande:
    hur blont??
    Inte platinablond, men det har varit guldblont En av de lite ljusare blonda, kan inte alla nyanserna
    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
  • I have a kid
    Meria skrev 2009-08-21 02:15:45 följande:
    Inte platinablond, men det har varit guldblont En av de lite ljusare blonda, kan inte alla nyanserna
    som mig då ville inte ha platina...

så hadde juh fortsatt annars.. men jag är nöjd som guldlock.
  • SweetLikeSugar

Kan du inte lägga upp en ny bild i bildgalleriet så vi får se? *nyfiken*

• I have a kid
    SweetLikeSugar skrev 2009-08-21 02:26:07 följande:
    Kan du inte lägga upp en ny bild i bildgalleriet så vi får se? *nyfiken*
    JAPP Då jag laddat kameran.
Svar på tråden SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda