• I have a kid

SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda

ni som är svarthåriga å vill bli blonda har bara Läst trådar där det svamlas om att man förstör håret å att det inte går.

jag hadde kolsvart hår med röda pigment ( från då jag tidigare haft rött)

en vänn fixade det på 8 timmar så var jag blond=) å mitt hår är som innan tjockt å fint å inte risigt eller svinto aktigt.

• Svar på tråden SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda
  • vadskajaghetadå
    I have a kid skrev 2009-08-20 23:59:13 följande:
    mm
    haha ja dom är bäst.
  • Saaaraa

När jag ville bli blond fick jag fråga runt på 5 olika ställen innan jag hittade någon som ville avfärga, just av den anledningen. Så sa dom till mig iaf. Det är mycket möjligt att det inte stämmer, men så har jag fått veta iaf :)

pumpkinhead skrev 2009-08-20 23:59:22 följande:
    avfärgning är en mildare variant av en blekning. innehåller precis samma grejer (väte och blondpulver, men även lite vatten för att späda ut) visst snvänder frisörer det något annat vore lögn eller ett sätt att komma undan för att man itne ritkigt vet hur det fungerar
  • I have a kid
    MrsAssault skrev 2009-08-20 23:59:50 följande:
    Jag blonderade från svart och det gick bra. Gjorde det hemma med dödsblekning jag köpt hos frisören. Men jag blev ju inte platina direkt utan mer halmblond.
    blev det jämt
  • Saaaraa

Fast oavsett om det är mildare eller inte borde TS vara lite sliten i håret efter så många behandlingar :P Hoppas att ditt hår håller sin tjockhet och sin styrka TS! Ta hand om det med bra inpackningar....

• MrsAssault
    I have a kid skrev 2009-08-21 00:01:23 följande:
    blev det jämt
    Japp det blev jättebra, jag hade hjälp av min mor så jag gjorde det ju inte helt själv ;)
  • I have a kid
    Saaaraa skrev 2009-08-21 00:03:01 följande:
    Fast oavsett om det är mildare eller inte borde TS vara lite sliten i håret efter så många behandlingar :P Hoppas att ditt hår håller sin tjockhet och sin styrka TS! Ta hand om det med bra inpackningar....
    jag oroar mig inte ..... har mina knep för att hålla det fint.

ja det var ju helt otroligt efter 2 dagars färgning att mitt hår hadde sånn topp kvalite... jag trodde då att d skulle bli svinto..

men har skandinaviskt tjockt hår så har väl med det att göra..
  • I have a kid
    DaVinci skrev 2009-08-21 00:05:13 följande:
    TS, hur mycket kostade det?
    JÄVLIGT MKT.........
  • Saaaraa

Hur mycket? Blir nyfiken :D

I have a kid skrev 2009-08-21 00:08:57 följande:
    JÄVLIGT MKT.........
  • pumpkinhead
    Saaaraa skrev 2009-08-21 00:01:01 följande:
    När jag ville bli blond fick jag fråga runt på 5 olika ställen innan jag hittade någon som ville avfärga, just av den anledningen. Så sa dom till mig iaf. Det är mycket möjligt att det inte stämmer, men så har jag fått veta iaf :)
    de flesta frisörer hittar på en ursäkt för att "slippa".. det är nämligen långt ifrån alla som förstår att man kanske inte blir blond på en sittning. OAVSETT hur många gånger man säger det. av egen erfarenhet....
Svar på tråden SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda