OK. Jag är hälften brun och hälften svart brun.. försökte färga mitt hår men de blev kaos. I vanliga fall har jag det ganska mörk brun nästan svart.Jag har alltid viljat haft mörk blond men har aldrig vågat göra det själv och frissan vill aldrig bleka mitt hår heller.Kan man köpa avfärning på vanlig mat butik eller vart då?Står det på paketet då ? För jag har aldrig sett det..
Hej! på coop & åhlens blandannat kan du köpa avfärgning
men tänk då på att där du har brunt hår kommer det att bli mkt ljusare och du applicerar avfärgningen där sissta du gör.
Sen så om du INTE står helatiden vid spegeln å kollar hur det blir kan det bli mkt mkt ljusare där.
strunta i verkningstiden som står på paketet det som gäller är hur DU vill ha ditt hår. SÅ när det är ljust nog för dig skölj ut omdelbart.
Nutrisse Blond Extreme Blondering L1+ bleker ditt hår 4-6 nyanser och ger dig den ljusaste blonderingen. Rekommenderas för dig med ljusblont till mellanbrunt hår.
Kan användas både på färgat och ofärgat hår, som avfärgning av tidigare färgat hår och som avfärgning innan färgning.
så den ska du ha=)
hahah igår då jag köpte askblond behöver 6 pkt satan va kassören glodde trodde hennes ögon skulle rammla ut =)