Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå

SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda

nä, satsa på jane hellen, 30-40 kr styck och blonderar mest!
    jag har blekt håret sen barnsben typ och testat ALLT.
    30 pak låter lite överdrivet faktist, så mkt skulle det inte krävas med dessa ens.

• vadskajaghetadå
    Saaaraa skrev 2009-08-20 23:51:49 följande:
    Konstigt att inte ditt hår blev som svinto. Avfärgning sliter mycket mer än en blekning (därav avråder många frisörer att använda det - och inte använder dem det på sina kunder).Visst, jag gjorde två avfärgningar, tre blekningar och en blond färgning.. jippie då var jag blond, håret kändes superfräscht, men det är inte det egentligen :) För mig känns håret alltid fint och oslitet när det är nyfärgat.. sen kommer det slitna.
    mm det kommer sen, framförallt när man anväder schampo, då ser man..sen tar man balsam eller inpackning och visst känns det bättre just då.
  • vadskajaghetadå

eller silverschampo.

• vadskajaghetadå
    I have a kid skrev 2009-08-20 23:54:41 följande:
    nej ingen fara då jag inte har pissgult hår:P ja har väldigt väldigt tjcokt hår..... därför det tog så länge. jo jag vet att avfärgningen är mildare. Men då hon fråga så var det ju 3 pkt mood blondieoch oxygen 30 pkt avfärgning.nej jag tog en risk.... men det gick ju hur bra som helst självklart så är det säkrt olika från person till person men ville endå dela med mig med att det((kan)) gå..
    haha var det jane hellen mood?
  • vadskajaghetadå
    I have a kid skrev 2009-08-20 23:56:08 följande:
    neh men det gick åt så mkt har långt å super tjockt hår... + att det var kol svart... med röda pigment.
    ok
  • vadskajaghetadå
    I have a kid skrev 2009-08-20 23:59:13 följande:
    mm
    haha ja dom är bäst.
Svar på tråden SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda