SE HIT!!! ni som är svarthåriga å vill bli blonda
Inte för att jag planerar att bli blond nu, har precis vart det :P Men hur gjorde hon?
Jag har också fått det svart - blond, fast då var det hos frisören.. många timmar tog det.
Inte för att jag planerar att bli blond nu, har precis vart det :P Men hur gjorde hon?
Jag har också fått det svart - blond, fast då var det hos frisören.. många timmar tog det.
Konstigt att inte ditt hår blev som svinto. Avfärgning sliter mycket mer än en blekning (därav avråder många frisörer att använda det - och inte använder dem det på sina kunder).
Visst, jag gjorde två avfärgningar, tre blekningar och en blond färgning.. jippie då var jag blond, håret kändes superfräscht, men det är inte det egentligen :) För mig känns håret alltid fint och oslitet när det är nyfärgat.. sen kommer det slitna.
jane hellen mood är bäst :) och HM's egna märke (lila förpk.). Här har det också blonderats mycket :)
När jag ville bli blond fick jag fråga runt på 5 olika ställen innan jag hittade någon som ville avfärga, just av den anledningen. Så sa dom till mig iaf. Det är mycket möjligt att det inte stämmer, men så har jag fått veta iaf :)
Fast oavsett om det är mildare eller inte borde TS vara lite sliten i håret efter så många behandlingar :P Hoppas att ditt hår håller sin tjockhet och sin styrka TS! Ta hand om det med bra inpackningar....
Hur mycket? Blir nyfiken :D
Jisses! Jag betalade 700 för att bli blond från svart! Det var min bästa frisör någonsin och hon har flyttat till chile :( haha