• Glamrockare

Gillar du att lösa soduko?

Jag är helt frälst o skall nu ta min lunch sätta mig ute o lösa lite soduko om inte sonen vaknar förstås!

det är beroende framkallande!

Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-20 12:09
    För er som inte vet vad det är o vill testa...

O det heter SUDOKU o inte Soduko som jag skrev...

www.sudokukryss.se/
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du att lösa soduko?
  • Atamon

Nej jag gillar inte Sudoku, känns helt stressande för min del. Ge mig Bubbles eller Jewels eller något annat småspel som tidsfördriv istället eller varför inte ett korsord

• Lillan7704

Nej, det gör jag inte.. Reder aldrig ut det så det får mig att känna mig helt intelligensbefriad..

Korsord däremot tycker jag är kul!

• Eisa

Nej det är sjukt tråkigt. Samma med korsord. Jag gillar inte att klura. Har inte tålamodet.

Jag kramar dig mest när du förtjänar det minst, för det är då du verkligen behöver det.
  • Anova

Älskar sifferpussel (sudoku och kakuro) och löser minst ett par dag. Korsord är okej, men jag gillar utmaningen med sifferpussel.

• Glamrockare
    Anova skrev 2009-08-20 17:14:30 följande:
    Älskar sifferpussel (sudoku och kakuro) och löser minst ett par dag. Korsord är okej, men jag gillar utmaningen med sifferpussel.
    e kakuro svårt.... har inte vågat mig på dem äönnu
    Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Tecken

Nej! Jag har försökt några gånger, men liksom inte förstått det roliga med det.

• mammaNena

Ja det gör jag, men jag hatar det =S Vissa tider så blir det lite FÖR mycket och då kan jag inget annat än att tänka på det konstant. Ritar upp det i huvet och håller på med siffror fram och tillbaka, har även drömt om det vid några tillfällen. Så JA/NEJ.

• ALY538
    Glamrockare skrev 2009-08-20 12:12:31 följande:

Vill ni höra ngt roligt! min 3 åring han ser alltid mig (även sin pappa ibland) lösa korsord o sudoku o eftersom jag gör det skall ju han också göra det så ibland om jag missat att lägga undan mina sudoku tidnignar osv kommer jag tillbaka o finner en liten Ludde "kråka" i varje liten ruta.

han låtsas skriver i varje ruta, kladdar inte över hela utan skriver litet litet i varje ruta.

Det skall börjas i tid!

Så gulligt!

Jag har aldrig förstått mig på sudoku, vet nån annan hur man gör?
  • Överste Senap
    ALY538 skrev 2022-10-04 16:50:29 följande:
    Så gulligt!

Jag har aldrig förstått mig på sudoku, vet nån annan hur man gör?
    Principen är väldigt enkel.
    Men hur kommer du på att väcka en 10 år gammal tråd för att lära dig Sudoku?
  • ALY538
    Överste Senap skrev 2022-10-04 17:05:46 följande:
    Principen är väldigt enkel.
    Men hur kommer du på att väcka en 10 år gammal tråd för att lära dig Sudoku?
    Jag googlade på Sudoku? och jag kan inte se hur gamla trådarna är.
Svar på tråden Gillar du att lösa soduko?