• Cloetta

Malmö/Lund mammor

Hej du fikasugna!

Söker några nya vänner att umgås, fika med samt byta tips och erfarenheter nu när jag går hemma med min dotter, född december -08.
    Har även en son på 3 år som är på dagis 3 dagar i veckan.

Hoppas vi ses

• Svar på tråden Malmö/Lund mammor
  • Cloetta

KajsaMaja: kolla din mejl...

Skönt att dopet gick bra . Ni verkar ha fullt upp med allt men skönt att det är igång . Vill gärna höra mer om det på tisdag.

Balders hage är jättemysig och perfekt att ha picknick vid. Vi leker gärna där någon dag.

• KajsaMaja70
    Cloetta skrev 2009-09-29 23:02:17 följande:
    KajsaMaja: kolla din mejl...Skönt att dopet gick bra . Ni verkar ha fullt upp med allt men skönt att det är igång . Vill gärna höra mer om det på tisdag.Balders hage är jättemysig och perfekt att ha picknick vid. Vi leker gärna där någon dag.
    !
  • pyretochbönan0809

Cloetta
    Ja Ska hämta stora tjejen 11.30 så det blir fint Hittar däremot som en kratta...:s

Vår älskade Saga 5/7 - 08 och älskade Karna 15/8 -09
  • Williams mamma

En liten undran hur hittar jag till dig Cloetta är inte så välorienterad i lundtrakten men som tur är finns gps.....

• Cloetta

Ni får mitt mobilnummer i era mejl så söker ni bara på hitta. se så kommer adressen med karta fram.
    Annars är det bara att ringa så försöker jag guida er.

• KajsaMaja70

Hej på er!

Här i tråden var det lugnt och stilla

Kikar in för att se om det blir någon fika i morgon... Men, jag blir inte mycket klokare för det! Jag kikar in lite senare igen.

Hoppas allt är bra med er alla!

• Cloetta

God kväll!

Fikan hos mig står kvar..... Ni är välkomna!

Sov gott så hoppas jag vi ses imorgon.

• fialoppan77

Hej allihopa=)
    Tänkte hänga på här i tråden om det är ok?
    Jag bor i Lund och är mammaledig med min dotter Isabel som är 10 månader. Tar gärna en fika eller promenad någon dag, tyvärr har vi varit lite förkylda sista veckan så vi får nog stå över träffen i morgon men hänger gärna med nästa gång ni ska träffas=)
    Ha det så skoj imorgon!
    God natt allihopa

• Guacamole

Får man lov att hoppa in här. Bor i Landskrona men känner inte det är så långt till Lund eller Malmö för den delen.

Har inga barn ännu men väntar en om några veckor och hoppas på att lära känna andra mammor :)

• Williams mamma

Hallå
    Hoppas ni hade en trevlig fikastund synd att jag missade den pga min förkylning ,men ville inte smitta er andra .
    Hänger gärna på vid nästa träff kram på er

Svar på tråden Malmö/Lund mammor