• SoFo89

Tråden för oss äggdonatorer 10

Anmälde mig som äggdonator i september förra året och var iväg till vc och tog de första proverna i slutet av september/början av oktober. Nu har det ju ändå gått fyra månader, borde jag inte få komma på läkarbesök och träffa kuratorn nu?
    Eller görs det först efter att de 6 månaderna har passerat?

ღSigne 071027ღ
  • SoFo89
    Marelb skrev 2011-02-02 10:06:35 följande:
    Man tycker ju att man kan börja med besöken innan... det kommer ju ändå gå 6 mån innan nästa prover och själva äggplocket. Det tar ju tid att hitta rätt mottagare mm. Jag vet faktiskt inte riktigt. Undrar jag med... för mig har det gått 6 mån den 5 april. Men jag skulle ringa dem när jag slutat amma, så jag förstår ju att inte de kontaktar mig... Mem jag slutar kanske i mars skulle jag tro. Ska på utbildning en helg då. Svårt att pumpa när det inte är full fart i tuttarna har jag märkt...
    Ja, tycker det är lite dumt att dom drar ut på det ännu mer liksom. Väntetiden är ju redan lång som den är, fast det är väl klart att det är ett par stycken så det tar väl tid.. Tålamod
    ღSigne 071027ღ
  • SoFo89
    Marelb skrev 2011-02-05 20:23:54 följande:
    Fast de är ju inte översvämmade av för många donatorer direkt så de borde kunna snabba på. Men de har säkert inte resurser för det kanske? Ring dit och hör när du ska komma dit, om du kan börja med besöken innan 6 mån?
    Jag får nog ta och göra det!

Och visst ska du kunna ha kvar kopparspiralen, eller det var iaf det dom sa till mig när dom ringde upp mig, har själv en nämligen
    ღSigne 071027ღ
  • SoFo89
    Marelb skrev 2011-02-09 13:29:41 följande:
    Meddela sen vad dom säger Vi kanske kan följa varandras resor lite?! Vore skoj! Vi kommer väl göra ÄD ganska så samtidigt kanske... Jag är väl lite efter... Ska du blogga om det? jag ska göra det här på FL.
    Lite seg är jag allt, är knappt inne här längre.
    Har fortfarande inte hört något och tänkte väl vänta ut dom bara men jag börjar bli lite otålig, haha.

Nej jag hade inte tänkt blogga om det, men det var ju en rolig idé faktiskt!
    ღSigne 071027ღ
Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer 10