Vitros skrev 2009-11-02 21:59:49 följande:
nu har jag fått en tid hos läkare och kurator, ska bli intressant! Fanns dock bara tid dagtid så mina tvillingar (6mån) måste följa med, får se hur det går :) Jag varnade dock sköterskan som ringde och hon sa att i värsta fall fick jag väl komma en gång till om det krisade :)
Hihi men kanske härligt för dem att få träffa lite småttingar också?
Jannika2010 skrev 2009-11-04 02:42:40 följande:
Hej, vi är ett utlandssvenskt, akademiskt par som söker en äggdonator, gärna riktigt ljust blond och intellektuell. Ersättning enligt USA standard utgår, resa till USA samt professionellt omhändertagande på privat klinik. Om detta låter intressant, kontakta oss (signaturen Jannika2010) via FamiljeLivs inbox service för medlemmar. Med förhoppning om att snart hitta vår Ängel, Jannika
Önskar att jag kunde hjälpa till, passar nämligen rätt bra på den korta beskrivningen, men skulle inte ha möjlighet att göra en sån resa tyvärr. Hoppas ni hittar nån!
Själv ska jag åka och undersökas IGEN för utomkveds... Tänk om de måste ta bort äggledaren!! Tänk om jag själv skulle få svårt att få fler barn sen! Tänk om jag hade donerat först innan jag fått min egen dotter och sen inte kunnat få barn själv pga nåt sånt här... Jag tänkte inte något vidare på det där med att de vill att man ska ha egna barn först, men nu när jag sitter i den här situationen slår det mig verkligen på riktigt att det skulle bli mycket konstigt att ha gett bort sin egen chans att få barn... Å andra sidan hade det ju inte blivit någon knodd oavsett, men ändå. Mycket tankar som snurrar.