• Pricken76

Tråden för oss äggdonatorer 10

Hej!
    Måste bara säga att ni är hjältar.
    Det är så otroligt underbart att det finns godhjärtade människor som vill ge något så fint till någon annan.
    Tack vare "min" donator är jag nu i vecka 32. Är så tacksam och glad över att jag också fick möjligheten att vara gravid.
    Ni är guld värda.
    Tror knappt att ni kan förstå vad ni ger till någon annan, för det går inte att beskriva i ord vilken glädje man känner när man fått ett ägg som sedan fäster och man är gravid.

Tusen miljoner kramar till er underbara donatorer. // blivande mamma nov-09

• Pricken76

HannaS86: Jag gick på Karolinska i Huddinge.

• Pricken76

Vitros: Jag passar på att svara på din fråga till Rödluvan.
    Kötid för ÄD är idag ca 2 år på Huddinge. Kan du bidra med "egen" donator förkortas kötiden med ett år. Jag stod i kö i 10 månader innan jag fick mitt efterlängtade ägg. Jag fick hjälp fram i kön av en kompis som donerade ägg. Hennes ägg tog inte jag, utan jag har fått från en annan kvinna.

För mig tog det 4 1/2 år att gravid, så snacka om att jag är lycklig nu. Det har varit en tuff och lång resa för att komma hit. Nu när jag ser tillbaka på allt vi har gått igenom så känns det ok, men det beror på att jag har en bebis i magen. När man inte vet om man någonsin kommer bli gravid, då är längtan så himla jobbig.

Esska: TACK!

Stor kram till er alla.

Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer 10