• Eisa

Trivs hon inte hemma tro?

Sådär är min son också. Gnälligare hemma. Inte vet jag vad det beror på. Är väl tråkigt att se samma väggar och samma saker men ute är det mera nytt och händer mer.

• Eisa
    kardemummakrydda skrev 2009-08-14 11:29:40 följande:
    Jaha. För jag försöker verkligen aktivera henne hemma men gör jag inte det så kommer hon och klänger på mig. Trodde ettåringar inte behövde så mycket stimulans..
    Jag vet, alla här på FL säger att ettåringar inte behöver så mycet stimulans. HAHAAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAH.

Jag måste vara utomhus typ JÄMT med sonen. På kvällarna när han börjar bli trött så går det bra att vara inne och leka med sakerna dock.
  • Eisa
    kardemummakrydda skrev 2009-08-14 11:37:24 följande:
    Hon blir fort uttårkad hemma, Sitter vi och läser en bok så vill hon göra något annat (helt ointressant), är hon i lekparken vill hon ofta ner från gungan efter en halv minut och göra något annat. Hon är lugn som person men verkar vara ointresserad av det mesta..
    Jag tror snarare att hon är intresserad av det mesta, därför kan hon inte hålla sig till en sak utan måste avsluta grejer hela tiden, vill vidare.
Svar på tråden Trivs hon inte hemma tro?