Nytt jobb utan att berätta om graviditet
Jag har också lurats!
Jobbar på ett stort företag, har jobbat här i snart 6 år, men i April som var så blev jag varslad då vi tog väldigt hårt på finanskrisen!
Jag hade många nöjda chefer i ryggen som fixade jobb på annan avdelning, så jag är fortfarande fast, men detta protjekt skulle eventuellt gått ut nu i oktober och med mina 3 månaders uppsägningstid så skulle det (eventuellt) vart Bye bye i december!
Jobbet i alla fall var dötrist, hjärndött och helt klart inte jag, så när jag fick nys om jobbet på en annan avdelning så tvekade jag inte trots mina 8veckor gångna, så jag sökte!
Lycklig som jag är så fick jag jobbet! Nu har det gått 2 veckor, jag är i vecka 10 och så kom ångesten!
Vet att dessa är i akut behov av personal (min övergång är nu i månadskiftet) men tanken är att jag ska jobba på som fan, visa framfötterna så dom vill ha kvar mig trots provanställning, graviditet och allt som nu tillhör...
Vill vänta med att berätta dock, men magen e redan rund och fin så vi får se hur länge jag kan dölja det! Jag "känner" chefen som förut och vet att han kommer bli rosenrasande, men än så länge är det ett framtida prolem!