ÄD på KS Huddinge Del 5
Stått som mottagarpar 2 och det blev inga ägg över till oss. Jag håller tummarna för att det ska bli över till er.
Stått som mottagarpar 2 och det blev inga ägg över till oss. Jag håller tummarna för att det ska bli över till er.
Då ska jag hålla tummarna för er.
Här ser allt ut att gå sin gilla gång. Och ännu en som har plussat Vad roligt grattis Amelie S!
Har aldrig under den tiden vi försökte sett så många lyckas med ÄD i stort sett samtidigt.
villsågärna38: Beundrar er för att ni orkar vänta. Hoppas tiden går snabbt.
Efter att jag fått min diagnos tog det lite mer än ett år (hade egen donator men gjorde korsdonation)
Vi genomgick en utredning efter ett år och vi klassades som oförklarligt barnlösa. Blev ställdi ivf-kön och innan dess fick jag prova pergotime men det gav inget resultat. Efter 3 månader visade det sig att jag var i för tidigt klimakterium så jag blev ställd i ÄD-kön istället.
Hej Samarin. Vad tråkigt att det inte räckte till er. Mellan då vi var mottagarpar 2 och mott 1 var det 5 månader. Inte så lång tid (fast då kändes det som en evighet) Hoppas att det går ännu snabbare för er.
Estra: Vad roligt att höra att äggen räckte Håller tummarna.
Det är riktigt kul att följa er här. Estra det låter ju alldeles fantastiskt Ska läsa här igen på lördag-är så spännande.
Estra: Blir glad att det såg bra ut. Dessa blödningar gör en ju så orolig.
Pricken: Så ingen lill-prick än? Så spännande. Hoppas att allt går bra och att h*n är här snart.
Stort GRATTIS till er lilla flicka. Maximal otur-verkligen tråkigt Bra att du anmälde. Vilket sjukhus var det?
Ta hand om er nu och njut
Kram.