ÄD på KS Huddinge Del 5
Jag har aldrig haft någon influensa så jag vill inte ha något vaccin...
Imorgon ska vi skriva in oss hos barnmorskan och sen blir det till att börja jobba på måndag... har ju inte semester i all evighet tyvärr...
Jag har aldrig haft någon influensa så jag vill inte ha något vaccin...
Imorgon ska vi skriva in oss hos barnmorskan och sen blir det till att börja jobba på måndag... har ju inte semester i all evighet tyvärr...
Jag var och skrev in mig hos barnmorskan idag och hon sa att de uppgraderat influensen till måttlig idag så man kanske åker på att vaccinera sig iaf. Tycker doktorn det så gör jag det annars inte...
8+ hoppas det går fort nu för jag vill inte må illa längre... ska få jobba halvtid nu i början och det känns bra
Jag hade inte heller några gravid tecken och för att minska på de negativa tankarna pratade jag med vår embryo, Knoll och Totta, hela tiden och peppade dem att stanna kvar... gör det fortfarande för den rädslan försvinner inte fast man är i vecka 10...
Min man har varit med på allt, alla undersökningar, kollat slemhinnan, i Riga, tog det som semester. Så vi har följt varandra hela tiden. Han är nu även med hos barnmorskan när vi blivit gravida!! Det känns bra och tryggt och underbart att han vill vara delaktig!!
Funderar ni på adoption så ställ er i kö nu på www.adoptionscentrum.se för det är lång kö och ställer man sig i kö får man ett kö nummer som man ser aktiverar då man gjort hemutredning. Vi ställde oss i kö i januari men har inte gjort någon hemutredning eftersom vi ville prova ÄD först och går det bra så får vi tvillingar i april...
Så tänkte vi också men vi är gamla... så vår tid för att adopera minskar hela tiden och eftersom det är så långa köer nu så lär vi väl vara 50 innan vi får barn... Min kompis hämtade hem en liten Ebbe från Kina i våras och är helt salig!!
Jag tänker som du Pricken76, annars verkar många tro att man ska göra snitt bara för att det är två... men slipper jag så är jag glad!
De ska börja vaccinera nästa vecka här så jag ska väl gå dit i slutet av veckan hade jag tänkt!!
Det dröjde innan jag fick några symtom, inte förrän kanske två veckor efter plusset!
Grattis till lillPricken!!