• delifi2

Är det bara jag som blivit illa behandlad på KK i Malmö?

jag sätter ALDRIG min fot på den kliniken igen.....Aldrig i livet att jag skulle föa mitt barn där, hellre hemma.

Jag var där när de renoverade och fick mf, gjorde en undersökning av en läkare som jag inte förstod nåt av vad hon sa eftersom hon knappt kunde det svenska språket, sen skulle jag ta blodprov och det gjorde de i samma rum där de hade sängar för väntande patineter som skulle åka upp till avd eller nåt sånt. I vilket fall som helst fick jag sitta där i stolen där de tar blodprov och 2 meter från mig ligger en ung tjej, jag gråter å gråter och är jätte lessen och får sitta där ett bra tag innan en trevlig ssk kom och tog blodprov, var tvungen att fråg ahenne vad läkaren hade sagt där inne.

NÄr jag väntade sonen så var jag på en mvc som hade en läkare som var kopplad till mas och jag kom då till mvc för att blir sjukskriven för foglossning, jag kunde knappt gå men han undersökte mig och tckte jag kunde pendla mellan malmö-sthlm för att jobba, han ser att jag vaggar som en pigvin och måste ta tag i möbler för att hasa ig framåt men tycker iaf att jag ska jobba.

Jag födde på Ystad och trevligare personal fanns inte, den här gången ska jag oxå föda på ystad, finns det inte plats där så tänker jag åka till Lund eller Helsingborg å finns det inte plats där så åker jag hem

Svar på tråden Är det bara jag som blivit illa behandlad på KK i Malmö?