• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet

PP: Munnen och .. ja du vet var är de mest tillförlitliga ställena. Är det en vanlig digitaltermometer så kan du nog stoppa den i munnen. Jag har för mig att jag beställde min 2 decimalare på babytime eller nått liknande.

• icka76

Nu börjar snart serien med stort S. Hollywoodfruar, bara måste se det.

• icka76

PP: Härmed inviger jag dig i tempandets värld Säg till om du vill ha länken till temptråden.

Ninni: Vi är här för att lyssna och sympatignälla, men även för att peppa och hjälpa vidare. Tempning is the shit som Bettan skrev tidigare Man vänjer sig vid att tempa varje dag, det blir som att borsta tänderna. Det var nästan så att jag saknade det när jag var gravid. Sambon tycker däremot att det är lite jobbigt för jag tänder lampan för att se vad tempen är och då vaknar han, stackare....not *hihi*

• icka76

PP: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m45339342.html

BettanB: Om jag inte får den hjälpen jag behöver nu, fast det verkar ju som att hon tog det på allvar, så får vi söka efter nån bra tillsammans. Har vi tur så finns det nån därute som kan hjälpa oss. Tänkte kolla neråt Varberg oxå, eller Halmstad. Kankse finns nått där.

• icka76

Bettan: Tänkte inte på att den bara var för oss där inne, förlåt.

• icka76

Ser ni på Hollywoodfruar? Måste bara fråga, är den kvinnan på riktigt? Hon måste ha ett IQ som är så lågt att det inte går att mäta.

• icka76

Om flera börjar tempa här inne skulle vi kunna lägga upp våra kurvor här, om ni vill?

• icka76

Pillan: Chlomid=pergo

Sanne: Fasen oxå, speciellt när man känner att man gjort allt rätt. Har du hört nått mer från läkaren angående blödarsjukan?

• icka76

Pillan igen: Jga tycker inte din kurva ser konstig ut, det är ju så den ska se ut ju.

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet