• LuPeRo

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet

Bettan: Tja, jag brukar anta att man som läkare tar hand om sina patienter. Men jag kan ju ha fel
    Ja men då gör du som jag gjorde! Jag bytte läkare och har aldrig fått så mycket hjälp som jag får nu. Nu händer det något iallafall!

• LuPeRo

Ninni: Ja min hotade också för ett tag sedan om att sexvägra vid ÄL. Men då hotade jag med att sexvägra all annan tid. Så nu funkar det som det ska

• LuPeRo

Ninni: Porrfilm, släng dig i väggen! Där är inget sex som går upp mot det framtvingade underbara kalender-sexet

icka: Tack vännen för länken!

• LuPeRo
    BettanB skrev 2009-09-21 20:43:04 följande:
    icka: fast den FF-tråden är bara till för oss som är med i någon av "våra" 30+trådar. men det är ni kanske? Eller; icka vet jag ju men...
    Min plan är endast att läsa länkarna som jag såg finns i TS...
  • LuPeRo
    BettanB skrev 2009-09-21 20:47:34 följande:
    Annars är du ju så klart välkommen in i en 30+tråd om du vill. Kanske den icka och jag bor i?
    Tack för inbjudan men jag stannar nog här om det är okej
    Det räcker med en tråd som ni gaddar ihop er i
  • LuPeRo

Ninni: Ha en trevlig kväll!

icka: Det är nog ingen fara Jag förstod direkt att det inte är en tråd jag kommer att skriva i då jag inte direkt "tillhör" där.
    Men där var en massa information jag kommer att ha nytta av

• LuPeRo

Bettan: Nja, jag tyckte väll inte att du lät som gnatig direkt. Jag förstod hur du menade Jag känner just nu att jag vill suga åt mig all information istället för att göra mig "medlem" i fler trådar. Man har ju en press på sig redan så det räcker. Och skulle jag vilja fråga om min kurva så kan jag ju alltid inboxa någon som vet

Och jag har slutat hänga i trådar där man ska fylla i BIM, BF och en massa annat i listor. Det gör ont i både kropp och själ när man ser andra gå vidare i sin graviditet medans man själv förlorat barnet/en. Det är därför jag kom hit istället för att hänga kvar i den andra tråden...

• LuPeRo
    icka76 skrev 2009-09-21 21:13:07 följande:
    Ser ni på Hollywoodfruar? Måste bara fråga, är den kvinnan på riktigt? Hon måste ha ett IQ som är så lågt att det inte går att mäta.

Icka är på krigsstigen märker jag!
  • LuPeRo
    icka76 skrev 2009-09-21 21:14:24 följande:
    Om flera börjar tempa här inne skulle vi kunna lägga upp våra kurvor här, om ni vill?
    Det är ett beslut ni vana tempare får ta
  • LuPeRo

Nu tackar jag för mig och önskar er tjejer en riktigt god natt!

Sov gott ♥

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet