Bettan: Min kropp har ju oxå varit skum sen sista mf:et. Jag har varit säker på att jag haft äl men tempen har inte reagerat förens ett par dagar senare, förra månaden satte jag själv ut strecket men hade äl ett par dagar tidigare änddå. vet att lutealfasen är 16-17 dagarr. Denna gången är det oxå skitskumt. Tror att jga hade äl 1-2 dagar före FF:s kryss. Tempen har också varit skum i själva temperaturen. Den började bra med hög och fin temp men sen har den bara dalat, nu idag var den nere på 36,74 och jag ska inte ha mens förens slutet av veckan. Fattar ingenting. Fick ni till det i helgen trots svärmor? Konstigt att de inte kollat dig för PCO om du har de symtomen. Jag hade inga direkta avvikelser på hormonproverna men jag har klassiska PCO-äggstockar.
TT: Klart att du inte är i balans, jag är fortfarande inte helt ok i humöret. Har det kommit ut nått mer men den nya kuren cytotek? Tillåt dig deppa och må dåligt nu, din kämparglöd kommer tillbaka när du är redo igen. Jag är nyfiken på det positiva du hittade när du sökte information. Behöver oxå muntras upp lite.
Ninni: Ska oxå kika på boken och ev. beställa den.
Pillan: Kram
EGO: Helgen var underbar, har njutit i fulla drag. Men nu mår jag inte alls bra, magkatarr och illamående. Började vid halv tre igår, kulminerade vid ca 15.45, för att sedan öka igen strax efter 16.00. (illamåendet och magvärken). Vid ca 16.30 så kände jag istället mig totalt apatisk. Vid ca 16.45 kom allt tillbaka med full kraft och tårarna brann innanför ögonen. Vad hade hänt??? Jo mitt Blåvitt förlorade Är så deppig idag och tänker vältra mig i både deppighet och självömkan idag, bara så ni vet. Ursäkta alla stockholmare men jag tycker inte om AIK, speciellt inte idag.