30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
icka: Men det är ju helt SJUKT att hon inte hade bättre koll än så! Åtminstone när hon VET att ni ju försöker skaffa barn. Galet. Men det är ju det jag säger hela tiden; man måste ha KOLL och inte bara lita blint på läkarna. Hade jag gjort det så hade det nog varit tokkört för min del. Min förra läkare tyckte ju att TSH på 4,8 var kanon trots att jag ju haft 5 missfall. Hur kan man INTE reagera på det? *morrar*
Så se för bövelen till att ha lite koll själva också.
PP: Ibland FÅR man slå folk. *nickar*
Ang fortsatt blödning så vet jag inte riktigt hur man skall tänka faktiskt. Blödningsmönstret KAN ju förändras en hel del efter missfall och så...
Ninni: Jag tränar INTE när jag är gravid; man skall vara försiktig med att få för hög puls bland annat då det kan äventyra blodtillförseln etc. Det finns även någon hypotes om att träning (muskelbyggnad etc) kan öka nivån av NKceller. Kommer inte ihåg exakt var jag läste det dock. Nu har jag läst så sabla mycket så det börjar ramla ur öronen på mig. Jag kommer att försöka hitta någon lugnare form om/när jag blir gravid igen (typ yoga etc).
*vinkar*