• LuPeRo

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet

Jemema: Jag tycker att du ska kräva en fullständig MF-utredning. För ifall ni väljer att prova en sista gång så vill man ju vara säker på att man vet alla "bekymmer".
    Ja kissar gör man många gånger om dagen så det blir i så fall många stickor Nja vi får se om jag testar idag...

Bettan: Ja BIM -7 kan jag inte testa på. Jo jag kan men då är det sprutan som ger utslag och då är det positivt pga det Men då kan jag nog lägga ner mina skuldkänslor och fortsätta börja testa på BIM -4

Ang livmodern; Det undrar jag också över!

icka: Vart har du tagit vägen vännen? Saknar dig här ju...

• LuPeRo

Jemema: Nej va tråkigt att du får genomgå även en skrapning
    Och jag hoppas att alla prover kommer att tas på dig, oavsett om läkaren tycker att dom är nödvändiga eller inte

icka: Skönt med lite positiv respons från läkaren. Nu händer det något

Till alla er andra skickar jag en kram ♥

Ego: Jag testade mig igår med stickor, supersvaga. Skickade iväg mannen att köpa ett Clearblue, även det supersvagt (men vi såg ett streck). Nytt test idag visar nästintill ingenting. Så min kropp lurar mig åter igen (detta har den gjort innan) så nu tänker jag lata mig idag med en massa skräpmat och godis. Det behöver jag nog verkligen nu

• LuPeRo

TT: Jag tror att jag är på BIM-2 idag. Vid tidigare graviditeter har det visat sig på BIM-3 med starka streck, därav att jag vet att jag inte är gravid. Men men, jag får gråta, svära och skrika över helgen och sedan blir det nya tag då jag lovat sambon minst 1 försök till i verkstaden. Men det tar hårt ändå...

• LuPeRo

Bettan: Ja igår såg vi svaga streck på testen. Hade jag varit gravid hade dom blivit starkare idag men det var dom inte, snarare svagare.

• LuPeRo

TT: Jag är till 99% säker på min sak. Just nu är jag väll smått förtvivlad för att jag gick på signalerna min kropp sände ut.
    Vid förra graviditeten fick jag - på BIM-4 och + på BIM-3 så jag har alltid antagit att det är då det syns. Nu är jag på BIM-2 och min kropp vet inte vad den vill. Eller rättare sagt, jag tror att jag är på BIM-2

Bettan: Jag har testat med morgonurin, väntat 4 timmar, inte druckit något urindrivande (ja förrän nu) och alla test visar samma

Tack för att ni hoppas när jag själv inte gör det

• LuPeRo

TT: Du får gärna hålla tummarna om du vill, det är helt okej för mig...

Bettan: Vi får se om jag testar igen eller om jag väntar in mensen

Och när du får tid till det (ja och orken) så kanske du också borde skicka ett mail till dom på repro, bara så att dom får veta hur patienterna blir behandlade. Vem vet, det kanske blir lite mer handling istället för prat då

• LuPeRo

icka: Nej det är verkligen inte först gången som jag får svaga test också kommer mensen. Men idag känns allt bra faktiskt. Jag satt och räknade igår och såg att jag fick mensen 17 dagar efter sprutan förra gången. Idag är det 14 dagar sedan jag tog den nu sist. Så vi får se om mensen kommer imorgon eller senare i veckan. Men tempen har ju en fest för sig själv tycker jag För oss alla!

Ang Provera så fick jag besked av mina gyn när jag åt dom att jag skulle äta dom mellan dag 16-25 för att få en mer regelbunden och lätträknad mens. Så är du helt säker på att du inte fått någon ÄL så tycker jag nog att du ska tugga i dig dom. Provera kickade igång en mer "normal" cykel hos mig, så då går det säker på dig med

• LuPeRo

Nu ska jag och mannen hem till mamma och hjälpa henne med en säng. Sedan ska jag laga middag till oss alla, gulaschsoppa *mums*

Sköt om er alla ☼

• LuPeRo

Min gulaschsoppa blev väldigt uppskattad av både sambo och mamma. Min mamma som inte äter så mycket åt nästan 3 portioner Riktigt kul att se och vara med om

Bettan: Nja, jag vet väll inte om min kurva är snyggast (har tyvärr inte ännu förstått vad jag tittar efter, men jag antar att så länge tempen ligger över coverline så är det bra). Jag gillar häftiga mönster så era är ju snyggare som går upp och ner

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet