• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet

PP: Vad häftigt med två mogna ägg, säger jag som helst bara vill ha ett Men chansen är ju så mycket större att iallafall ett blir till bebis. Nej, det blir ingen resa för pengarna utan jag ska vara förnuftig och vuxen och betala hälften till studielånet och sätta in resterande på banken för att använda till ev. framtida sjukskrivningar, så tråkig är jag

• icka76

Glömde, appropå sprutan så tror jag du klarar den galant, du är ju en tuff tjej, eller hur ?

• icka76

PP: Days past ovolation tror jag. Komma ner till dig kan vi göra utan att nalla på pengarna. Vi kan väl kolla framöver om vi kan träffas i Helsingborg nån helg. Både jag och sambon tycker mycket om Helsingborg och åker gärna dit.

• icka76

God morgon!
    Röstar oxå för en träff snart och tycker absolut vi ska bjuda in Irma.

Idag har det snöat nere hos oss *brrrr* det tom låg snö kvar på marken.

Mitt kontor är så jäkla kallt, just nu sitter jag med två tröjor (långärmade) en stor sjal runt axlarna och s.k. modifierade torgvantar, d.v.s. avklipta vanliga fingervantar och jag fryser fortfarande Nästa vecka ska jag få byta kontor till ett på andra sidan, solsidan, + att jag även då börjar i Majorna så snart kommer värmen åter till mig.

• icka76

Pillan: Det är nog bara äl-dippen vilket innebär att du har äl typ idag eller i morgon. Om du vågar så kolla hur tappen känns. Om du har äl idag så sticker tempen iväg i morgon. Om du nu ska ta sprutan ikväll så lär ju tempen öka.

Hej Liss! det var ett tag sen, allt bra förutom blodförlusten?

• icka76

Kan ju faktiskt hända att du får äl innan du hunnit ta sprutan. Tappen vid äl ska sitta hög upp, ibland når man den knappt, den ska vara mjuk och ha ett ganska stort hål i mitten, man kan ibland nästan få in ett lillfinger. Flytningarna ska vara genomskinliga och ganska tjocka s.k. äl-flytningar om du känner på den och drar i sär fingrarna ska det bli som en liten bro av slem (spy inte nu). Hoppas du inte blev avskräckt av min ingående beskrivning. Har inga hämningar kvar efter snart2 år av analyserande

• icka76

Tankar2009: Kaninte annat än att hålla med föregående "talare", sicken okänslig "vän" du har. Usch!!

Pillan: Det gick bra att ta sprutan då antar jag. Har ni legat i ordentligt nu?

Ninni: Vi tar det som det kommer, jag känner mig inte alls lika desperat efter att bli gravid längre utan känner att jag behöver andas ut från allt ett tag. men blir det bebis så blir det. Vi har inte heller fått svar på proverna och jag vill nog få det innan vi sätter igång ordentligt. Vill inte bli gravid först och sen upptäcka nått ev. fel.

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet