Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?
Skriv artiklar och få dem publicerade i dagstidningar eller tidskrifter.
Hej jag skulle gärna vilja jobba hemifrån med montering efter som jag är lite tekniskt men hur ska man gå till väga med det ? Jag är redo och kan börja med desamma så är det någon som vet hur man ska göra så är jag tacksam . Jag kan också översätta från polska till svenska och vise versa .
Lever på social bidrag och är så tröt på detta jag behöver ett jobb nu!
Dorota .
Har du inte stenkoll på aktier och fonder och inte heller orkar/vill sätta dig in i hur de fungerar så föreslår jag GPT sidan get-paid.se Där har jag tjänat ca 70 kr per dag ganska enkelt.
Det är INGET pyamidspel, du får betalt för att göra enklare marknadsundersökningar, kolla på reklamsnuttar om kommande datorspel, filmer mm och göra enklare uppdrag.
Dessutom kan man som en bonus dela med sig av reklamfilmerna till sina vänner på tex facebook eller bara genom epost så tjänar du extra på det också.
Skitenkelt
Sluta vara så negativa mot era så kallade "pyramidspel" Det är utan tvekan den bästa bransch som finns. Och tro det eller ej, men det kräver myckeg arbete för att komma någonstans. Men alla kan göra det och tjäna pengar på det. Problemet är att många tror att det är lätta pengar! Think again
Dessutom är pyramidspel olagliga och alla aktiva mlm företag är regisgrerade bolag i sverige. Alltaå lagligt
Säg en säljare som inte jobbar med argumentation och behovsfas?