• Hormonermedhumör

Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?

• Svar på tråden Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?
  • Lavish

Skriv artiklar och få dem publicerade i dagstidningar eller tidskrifter.

• Dorota 062

Hej jag skulle gärna vilja jobba hemifrån med montering efter som jag är lite tekniskt men hur ska man gå till väga med det ? Jag är redo och kan börja med desamma så är det någon som vet hur man ska göra så är jag tacksam . Jag kan också översätta från polska till svenska och vise versa .
    Lever på social bidrag och är så tröt på detta jag behöver ett jobb nu! 

Dorota . 

• Schweppes
    Dorota 062 skrev 2012-03-06 17:24:36 följande:
    Hej jag skulle gärna vilja jobba hemifrån med montering efter som jag är lite tekniskt men hur ska man gå till väga med det ? Jag är redo och kan börja med desamma så är det någon som vet hur man ska göra så är jag tacksam . Jag kan också översätta från polska till svenska och vise versa .
    Lever på social bidrag och är så tröt på detta jag behöver ett jobb nu! 

Dorota . 
    Tror knappast det finns monteringsjobb hemifrån.
  • rogga

Har du inte stenkoll på aktier och fonder och inte heller orkar/vill sätta dig in i hur de fungerar så föreslår jag GPT sidan get-paid.se Där har jag tjänat ca 70 kr per dag ganska enkelt.
    Det är INGET pyamidspel, du får betalt för att göra enklare marknadsundersökningar, kolla på reklamsnuttar om kommande datorspel, filmer mm och göra enklare uppdrag.
    Dessutom kan man som en bonus dela med sig av reklamfilmerna till sina vänner på tex facebook eller bara genom epost så tjänar du extra på det också.
    Skitenkelt Glad

• Vpersson

Sluta vara så negativa mot era så kallade "pyramidspel" Det är utan tvekan den bästa bransch som finns. Och tro det eller ej, men det kräver myckeg arbete för att komma någonstans. Men alla kan göra det och tjäna pengar på det. Problemet är att många tror att det är lätta pengar! Think again

Dessutom är pyramidspel olagliga och alla aktiva mlm företag är regisgrerade bolag i sverige. Alltaå lagligt

• hedmanpazio
    Vpersson skrev 2012-07-10 22:41:38 följande:
    Sluta vara så negativa mot era så kallade "pyramidspel" Det är utan tvekan den bästa bransch som finns. Och tro det eller ej, men det kräver myckeg arbete för att komma någonstans. Men alla kan göra det och tjäna pengar på det. Problemet är att många tror att det är lätta pengar! Think again

Dessutom är pyramidspel olagliga och alla aktiva mlm företag är regisgrerade bolag i sverige. Alltaå lagligt

Haha det är väl ingen som skulle tro att man inte jobbar hårt eller inte tjänar pengar. Om du inte förstått det så är det som kritiseras mot 'pyramidspel' dess etik. Att genom ibland direkt falsk marknadsföring genom att 'utelämna' eller 'vinkla' sina argument få folk att köpa eller 'upptäcka' behov de tidigare inte haft (som naturligtvis kostar pengar).
  • zerounu007
    Hormonermedhumör skrev 2009-08-05 08:46:38 följande:
    Hej jag är eget företagare för 4 år sedan nu och letar efter seriösa folk som har haft svårt att lyckas med sitt eget företag eller marknadsföring projekt i dessa svåra tider. Nyfiken eller vill bara veta mer mejl mig [email protected],och börja vi tillsammans därifrån.
    OBS! Allt som krävs är din TID. Projektet inkluderas ej (telefon samtal med kunder,mejl till dem eller nån annat typ av försäljning). Ger dig ett chans !
Svar på tråden Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?