• Hormonermedhumör

Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?

Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?

• Svar på tråden Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?
  • Rodion
    Danitrass skrev 2009-08-07 23:54:33 följande:
    Akta dig för Herbalife, Amway och allt det där bara.
    Japp och i princip alla andra som utlovar stora summor lättförtjänta pengar.
  • Mitka79

a presis bluff o båg är det!
    Det finns inga genvägar till storaq pengar.
    Skrattar med så gott åt alla som går med på att blir luraDE på ex pyramidspel.
    snälla.....

• Rodion
    Mitka79 skrev 2009-08-08 00:13:17 följande:
    a presis bluff o båg är det!Det finns inga genvägar till storaq pengar.Skrattar med så gott åt alla som går med på att blir luraDE på ex pyramidspel.snälla.....
    Det finns egentligen ingen anledning att falla för dessa bluffmakare idag med tanke på hur lätt det är att söka information. Bara en sådan sak som att agelhamed inte skrivit inlägg i en enda tråd förutom denna säger väl en hel del.
  • Zodic

allt handlar ju om vad du vill göra, tex kan du ju starta en webshop billigt om du hittar rätt leverantörer o kan sälja en attraktiv vara :)

• Mitka79

Rodion: men de finns ju många lättlurade människor som tyvärr går på sånt....

• Rodion
    Mitka79 skrev 2009-08-08 01:02:59 följande:
    Rodion: men de finns ju många lättlurade människor som tyvärr går på sånt....
    Ja, tyvärr. Men att vara lättlurad behöver ju tack och lov inte vara ett kroniskt tillstånd i många fall. En sunt kritisk hållning till saker och ting är aldrig försent att inta, om man så önskar
  • hannizen

Jag har dock aldrig gått på det där med "homeparty" tycker allt låter som det är helt världelöst.

• dendertina

Jag jobbar som telefonvärdinna, även kallat telefonhora.
    Har väl tjänat två-tretusen eller så vid sidan av studierna hittills, vissa månader mer, andra mindre. Jobbar precis så mycket jag själv vill.
    Tjänar 185 SEK efter skatt i timmen.
    Jobbar man tio timmar i månaden, vilket inte är svårt att få ihop så är det nästan tvåtusen spänn, en helt okej extrainkomst.
    Googla "telefonvärdinna" om du är intresserad, företagen söker folk mest hela tiden. Hör av dig även om annonserna är gamla.

• Tokstolla

Jag vill också ha tips!

Jag behöver inte tjäna löjliga summor. "Vanlig arbetarlön" går bra!

Svar på tråden Seriösa tips på att arbeta hemifrån för en extra inkomst ?