Inlägg från: Anna Paulita |Visa alla inlägg
  • Anna Paulita

Min fru har tappat intresset för mig.

Klart det inte behöver vara kört gällande sexlivet! Jag hade en enorm sexsvacka förra året, jag stod inte ut med att min man tog i mig i princip. Fick nästan panik. :( Jag var livrädd att jag inte längre var kär i honom.

Men jag bestämde mig för att sexlivet skulle återupplivas, för jag vet inombords att jag tycker om att ha mycket sex. :D Så kort och gott, jag började med att bestämma att vi skulle ha sex en gång i veckan och sedan öka till två och sedan till tre. Och för mig iallafall föder sex mer sexlust. Och efter ett tag så var vi tillbaka. Sedan dess har vi haft sex varannan till varje dag utaom vid mens, sjukdom eller andra extremt stressande situationer.

Så, din fru måste jobba på sin egen sexlust, den kommer inte per automatik och jag tror inte att du egentligen kan göra så mycket, HON måste vilja att hitta tillbaka till sexlusten. Hur det ska ske, kan jag tyvärr inte svara på. :/

Jag hoppas det löser sig för er på något sätt iallafall, alla förtjänar att vara lyckliga i sin relation.

• Anna Paulita

En fråga, varför är det alltid mannens fel att kvinnan inte vill?

Svar på tråden Min fru har tappat intresset för mig.