• LivingEasy

Min fru har tappat intresset för mig.

Jag håller med myndighetschefen och några till.

Men jag är pessimist när det gäller kvinnosläktet (just nu)...
    Skaffa en älskarrinna, skilj dig, föreslå ett öppet förhållande där du kan få din lust tillsfredställd. Meeeen jag tror inte det är ditt önskemål. Prata och diska och bjuda blommor o.s.v ändrar inte psyket hos kvinnor. Hon har gått in i mammarollen, familjerollen såsom normen ska va nu. Du är ett bihang som drar in pengar, är kul att prata med och fixar bilen. Steriotypt? Javisst!

Hur ska du få henne intreserad? Ja det där med att va på eller inte va på. Det brukar funka tvärtom. Altså en tjej man tänker henne ska jag slowspela (inte va på) erkänner när hon skaffat kille(inte dig) att hade du varit mer på hade vi inte blivit polare och jag kan inte bli kär i en polare... Är man på. Då är man en sexdåre som bara tänker på sex.. Nu finns det ju som tur undantag(jag ligger ju tilloch med ibland oxå^^) Här på Fl är majoriteten av tjejerna för sex

Jag provade med min livskanrat för länge sen att ta en promenad och ta mig mod och säga ungefär: hur ska vi rädda vår relation och hitta tillbaks tillvarandra? Ska vi åka på den där utlandsresan?
    "Vadå rädda vår relation?" blev svaret..
    SAgt och gjort vi åker . Har sex som kaniner i 3 dagar Fanns väl inget skäl att säga nej länge liksom. Sen blev hon sig själv, sur och grinig, även bland folk så det va pinsamt för mig. Jag ville bara hem, övertygad om att göra slut. Och jag gjorde det
    Det gjorde mycke ont att göra det och hon gjorde mitt liv till ett helvete.
    Men hade jag inte gjort det hade jag gått under.

Nu verkar ju din fru inte va ett sånt monster utan en trevlig kvinna.
    Men ett tips är att när tråden är mogen , sätt henne framför datorn och låt henne läsa.
    Din header säger mycket..

Svar på tråden Min fru har tappat intresset för mig.