NAN 2, när?
När har ni andra med förtidigt födda gått över från nan 1 till nan 2?
Det står ju från 4 månader på nan 2! Min lille skrutt e 4 och en halv månad! (kor 1 och en halv). Känns väldigt länge att vänta till han är 7 månader!
När har ni andra med förtidigt födda gått över från nan 1 till nan 2?
Det står ju från 4 månader på nan 2! Min lille skrutt e 4 och en halv månad! (kor 1 och en halv). Känns väldigt länge att vänta till han är 7 månader!
Fast om det står från 4 månader så bör man väl inte börja ge det vid 2 månader?! Det e lite så jag tänker!
Vilken djungel! Men tack för att ni delat med er! Nu har vi "tvingats" gå över till semper istället! Bor i en skithåla där affärerna inte beställer in varor fast man ber och ber och ber! Så nu finns inte nan 1 på hyllorna! Har handlat slut på både pulvret och tetrapacken! Får hoppas att semper fungerar lika bra för skrutten!
Ja det kanske e dax att byta till 2:an! Men man blir ju lite nojig hur hans mage ska ta nan 2. För någon skillnad måste det ju vara! Väntar bara på ett bakslag av något slag! Ni med väldigt förtidigt födda vet vad jag menar! E lite pessimistisk idag!
Jag ammar inte, tyvärr! :(
Written Fiction skrev 2009-08-03 22:06:46 följande:
Nu har vi bestämt att vi ska börja med nan 2! Är lite nervös!:s Knäpp man e! :p Tänkte jag skulle ringt vår bvc sköterska, bara för att få hennes "godkännande", men hon har semester, och hon som e istället gillar jag inte direkt! Så nu i natt gäller det, premiär för nan 2! Lillskrutten är idag tisdag 4 månader och 19 dagar ( 1 månad och 19 dagar kor)