• Alvi

bricanyl för att stoppa värkarna

Varför får du inte tabletter att äta regelbundet? Det fick jag, åkte in med värkar var 4:e minut i v.33 och fick först dropp med massa Bricanyl och sen hem med tabletter efter en vecka.

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Alvi
    bobobebis skrev 2009-07-31 10:54:46 följande:
    ska dit i kväll igen, möjligt att jag får med mig tabletter...Åkte in med 10 min mellan värkarna... men har någon av er kunnat jobba? eller var det bara vila som gällde?
    Jag blev sjukskriven "hotande förtidsbörd" fram till v. 37. Då slutade jag även med (de hatade!!)Bricanyltabletterna och två dygn senare föddes Lilja...!
  • Alvi
    rödnos skrev 2009-07-31 10:57:36 följande:
    varför får man Bricanyl och var är skillnaden mellan inhalator och sprutor?Jag tar Bricanyl varje dag mot astma och är i sjätte veckan...inge farligt väl? Ska inte till bm förrän 31 augusti.
    Det är MYCKET högre styrka i tablett/sprutor .
  • Alvi
    rödnos skrev 2009-07-31 10:57:36 följande:
    varför får man Bricanyl och var är skillnaden mellan inhalator och sprutor?Jag tar Bricanyl varje dag mot astma och är i sjätte veckan...inge farligt väl? Ska inte till bm förrän 31 augusti.
    Och man tar Bricanyl vid förtidiga värkar, av precis samma anledning som vid astma - för att få den glatta muskulaturen att slappna av. (Har du ingen koll på varför du tar Bricanyl - vad det gör i kroppen?)
Svar på tråden bricanyl för att stoppa värkarna