• frukarlssonn

"Så här blir du gravid!"

FruNaftra skrev 2009-08-22 17:17:10 följande:
    Hjulet snurrar men hamstern är död
    Hahahaha eller ljuset är tänt men ingen hemma hihi
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-08-22 17:31:42 följande:
    Ja, vill man ha flera kloka råd kan ni ju kika in i den här idiotiska tråden!!www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46558584.ht ml*skakar på huvudet* Ska man skratta eller gråta till slut? Folk _är_ korkade. Men det är ALLTID den superfertila eliten som kläcker ur sig sånt,det vet ju hur man "gör" för att bli gravid...
    Ja precis. Och att de anser sig veta mer än experterna förundrar mig ännu mer.
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Frank skrev 2009-08-23 09:16:45 följande:
    Insåg just att jag lät som en sån där "bitter barnlös" :D
    Ja men man känner ju verkligen så ibland.
    stor grön drake skrev 2009-08-23 07:46:13 följande:
    Humlet men du tackade väll endå läkaren efteråt? Det där med dammsugning ska jag ta fasta på (avskyr dammsugning, använder alla ursäkter för att slippa) I tråden (ja, ni vet vilken ) så finns det nu en som säger att deras bekanta efter 15 år utan att lyckas bestämde sig för att adoptera. Sen, när de ansökte om att adoptera 2:an blev de gravida och sen efter det fått en till. De har inga fel alls. Så de måste ju vara för att de slappnade av och allt sånt skit. Min fråga: Om det bara var avslappning, varför tog det inte innan de beställde 2:an? Låter mer som PCO i min värld, för man är ku inte pur-ung om man försökt i 15 år, och dessutom gått igenom en adoption efter det... PCO kan ju dock ge riktigt "bra" fertilitet fram mot 40-års åldern. För inte skulle jag kalla 15 år av resultatlösa försök att man inte har några fel...
    Näe, jag är övertygad om att man inte kan gå runt utan fel om det tar 15 år att bli gravid. Men folk är som sagt ganska korkade ibland, ja många tyvärr, som inte tänker längre än så
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Drutten01 skrev 2009-08-23 19:27:05 följande:
    Ha-ha-haaa!!! Den var bra! Föreställer mig hur spermierna liksom får höra: "Om 300 meter, i rondellen (äggledaren??) tag första avfarten".....Hi-hi...! Vad skönt det är att bara skratta åt allt detta, man behöver verkligen det mellan varven....=)
    Hahaha
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-08-24 14:30:40 följande:
    Lika surkärring är man om man har mage att påstå att man _bara_ kan bli gravid ifall man har äl. Sex dan innan mens så kan alla bli gravida vet ni väl! Så vi har kanske kört fel metod tjejer? Sex _under_ mens enbart är det nya serrni.
    Ja, för enligt vissa inlägg så ska man ju tydligen inte pricka äl
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-08-24 14:40:34 följande:
    Nä,för försöker man pricka äl _tänker_ man ju på det medvetet och då blir inga barn gjorda! Ägget och spermien måtte ha superhörsel som hör vad jag tänker!
    Haha precis. Inte konstigt då om vissa barnlösa fortsätter va barnlösa om det lyssnar till så korkade råd Vilket de flesta förhoppningsvis inte gör {#lang_emotions_tongue_out}
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-08-26 14:18:03 följande:
    Ja,men fortfarande MENINGEN att just hon ska vara fertil och kunna ta bort de barn hon bär!
    Ja, det är oerhört sårande när folk kommer med sådana åsikter
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-08-26 18:27:47 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46685385.html Jag kokar av ilska!! Nästa person som föreslår att "sluta tänka" som lösning stryper jag! Hjälp mig snälla ni,jag orkar inte ensam.
    Men guuuuud vilka idioter det finns!!!!!!!!!!!
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Frank skrev 2009-08-27 18:21:10 följande:
    Jomen den stämmer, i vart fall om ÄL infaller under de två veckorna ni är borta från varandra...enligt teorin att man inte ska pricka ÄL. Läste faktiskt en tråd där en person framhärdade med att man visst kunde bli gravid under hela månaden för hon blev minsann gravid när hon inte hade ÄL....vad f-n tror folk att man har ägglossning för överhuvudtaget?
    HAHAHAHA det va nog dagens roligaste Kanske va det storken då som kom till henne. Snart hävdar väl folk att dom ens inte hade sex när dom blev gravida!
    ♥ Olivia 090610 ♥
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"