• Mia100

"Så här blir du gravid!"

Hej, tjejer...!
    Underbart med en vettig tråd...! Lägger in en liten blänkare från min blogg på hur jag känner just för detta ämnet....vem vet någon kanske känner igen sig....!

Sen är det alla goda råd....(sett att många tycker dessa är pest och pina....):
    {#lang_emotions_death} Sluta tänk på det...! HUR FAN DÅ? SKA JAG LOBOTOMERA MIG....?
    {#lang_emotions_death} Åk på en resa...! HUR MÅNGA GÅNGER SKA VI BEHÖVA ÅKA....?
    {#lang_emotions_death} Skaffa en katt...! TESTAT, HAR TVÅ!!!
    {#lang_emotions_death} Skaffa en hund...! TESTAT, HAR EN!!!
    {#lang_emotions_death} Sluta stressa, njut av varandra istället...! VI HAR NJUTIT AV VARANDRA I
         ÖVER 3,5 ÅR, UNDERBART....MEN INTE FAN HJÄLPER DET!!!
    {#lang_emotions_death}STÅ PÅ HUVUDET, ÄT DET, ÄT INTE DET, GÖR SI, GÖR SÅ.....!!!{#lang_emotions_death}

Kan någon vettig människa förklara för mig hur vi överhuvudtaget kan ha något som heter OFRIVILLIG/OFÖRKLARLIG BARNLÖSHET när det finns så många som är experter inom området.....?!

Usch, jag vet....alla vill bara vara snälla och hjälpa till....men tro mig vi har testat allt känns det som....!

När man nu säger att vi försöker med provrörsbefruktning så får vi istället frågan direkt.... "Jaha, och vad är det för fel på er då....?" Folk fattar inte att det inte behöver vara något fel...
    Det behöver inte vara:
    {#lang_emotions_death} Trubbel i äggfabriken...?
    {#lang_emotions_death} Lösa skott, i kanonen eller...?

Skriver bara som en mycket klok kvinna skrivit på sin blogg:

När det "självklara" inte längre blir självklart!
                                                                               "Tiii"

• Mia100

Nybliven mamsen: Ett litet tips till dig är att gå in och läsa lite på "ofrivilligt barnlös" eller IVF så kanske du kan få en minimal insikt om vad vi går igenom...det handlar om lite mer än att "tvinga" sin kille att ha sex under ägglossning! Ett annat tips är att du läser vad TS skriver i trådstarten.

• Mia100

Gu, va skönt att få skratta lite....!!! Eller mycket rättare sagt!!!{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing}

För oss som ändå inte vill bli gravida så kan jag ju tipsa om ett jätte gott rödvin: 7 deadly zins....! Suck...så gott...!
    Tänk vilken tur att man stressat lite på jobbet så man inte blivit gravid de senaste tre åren, för då hade man ju inte kunnat ta sig en stänkare då och då...!{#lang_emotions_wink}

• Mia100
    Marinero skrev 2009-09-03 23:01:49 följande:
    Men då behöver jag ju inte skaffa preventivmedel, för jag kan ju bara intensivt önska ett barn till! Yes, att jag inte tänkte på det! Och så ska jag se till att stressa som f-n!!!! Sen när vi ska börja försöka skadda en till så ska jag ångra mig och säga till mig själv att jag INTE vill ha barn. Och så ska jag helst undvika äl oxå! Det är ju så man blir gravid idag enligt fl:s "forskare"
    Japp....det är bästa skyddet, önska, stressa och tänk bara på små söta bebisar!!!
    Funkar skit bra för mig, klarat mig utan piller i över tre år!{#lang_emotions_laughing}
  • Mia100
    Pimpinellan skrev 2009-09-03 23:14:55 följande:
    Jag har allvarligt talat gett upp nu.. .Då borde jag vara gravid innan jag vet ordet av va?
    Asså...det är ju nästan troligt att du är på smällen, nu då....!!!! Shit....stort...!
  • Mia100

Nähä, tjejer....tycker det börjar bli dags för ett glas rött och en liten "kodis" till kvällsmyset....hoppas den inte spricker bara så de små inte smiter ut...!{#lang_emotions_djavulsk}

• Mia100

Var på ÄP i går och sitter nu framför FL i bara morgonrocken fortfarande....kl är nu 12:34:45 pip....! Jag måste ju bara lyckas denna gången med tanke på hur slapp jag är just nu....!!!!
    Kom igen nu tjejer....slappna av, så går det ska ni se....! {#lang_emotions_wink} Glämde säga....ni får sluta tänka på det helt enkelt....! {#lang_emotions_djavulsk}

• Mia100

Skulle vilja se när de släpar in dig på ÄP, medvetslös....frågan är bara hur det ska funka för din man.. {#lang_emotions_undecided} ..så vidare han inte brukar dra en "handtralla" i sovande tillstånd...?! Kan lova att grannen får något att berätta för de andra grannarna sen....glöm inte ge honom lite soppapengar bara...{#lang_emotions_wink}

• Mia100
    stor grön drake skrev 2009-10-15 15:32:17 följande:
    Han kan väll både köra och "jobba" lite
    Varför inte...han vet ju troligt vis vad en man vill ha...! {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"