-
Sommarstugor, hundar och katter......ni tänker alldeles för småskaligt mina vänner...... jag vet vad som krävs.....bygg drömhuset. Blir jag inte gravid nu så.........Humlet skrev 2009-09-01 16:03:58 följande:BLÖDER DU!? Nehej, då är du inte tillräckligt avslappnad! Gå nu genast ut och köp sommastuga och hund så kommer såväl ägglossning och muffa torka ihop som ett litet sviskon = du blir ointresserad av sex, vilket leder till synnerligen kravfulla pipp, vilket automatiskt kommer att ge barn.
-
Pimpinellan; Det kanske är det som är problemet...... att redan ha eller skaffa sig ett färdigt drömhus......kanske ska vara ett "renoveringsobjekt med potential" som det står i diverse husannonser. Nu fattar jag att jag tänkt fel. Ska genast be sambon att börja leta ruckel istället för fina Fiskarhedenvillor eller Älvsbyhus. Då kommer vi ju garanterat att fylla upp alla rummen med små kottar.........
-
Ja, ju mer man odlar och ju mer det växer desto mer måste det ju växa i magen oxå eller??? Enkel logik ;)
-
Fasen, den här tråden e ju riktigt uppfriskande........ Keep it going girls!!! (å då menar jag inte i sängen, det håller vi oss ifrån, lr hur? )
-
Jag flinar oxå åt din sjuka humor, Chanelll!!!!!
-
Om Pimpinellans teori stämmer undrar jag hur många gånger man ska misslyckas innan man ger upp?? Vore ju rätt bra om man vore en riktig perssimist som gav upp typ på en gång. Fan, tror jag ska prova något nytt.....ge upp....ja ordet ligger rätt fint i munnen. Tillsammans med det där goda rödvinet blir det nog ännu bättre. Får prova det ikväll när jag sitter i min perfekta stuga och funderar på ingenting...... (iaf inte på ni vet vad........ för ingen av oss gör ju det)
-
Barnlös brud; håller med dig precis...forsande blod och negativa gravtest betyder ju ingenting....... Hur många är det egentligen som "råkar" ut för detta fantastiska fenomen. Inte jag iaf!!! Så de som kommer med dessa tröstande ord borde bara vara tysta för att uttrycka det milt.
Har en variant på det här slappna av snacket........"åk på en kärlekssemester".... och slappna av....ja, vilken otroligt fantastiskt bra idè!!! Att den dessutom kom från svärmor gör det hela ännu bättre!! Nu tänker jag hålla käften för alla runt omkring vad vi pysslar med. Nästa IVF är och förblir en hemlis.....
Tack för mig...åh så skönt att spy lite galla!! Bästa tråden just nu :) -
Hm, ja det är intressant vad folk tror har hjälpt dem att få barn. Det var någon annan som sa något bra; om stress är dåligt så borde ju inte människor i krig eller de som blir våldtagna bli gravida. Det finns en poäng i det hela. Börjar tro att det är som att spela tärning eller skrapa en triss, har man tur så har man. "Plötsligt händer det" ;)
Stör mig oxå på folk som i omgivningen som tror att bara för att man gör IVF så är det självklart att bebisen kommer 9 månader efter. Det är väl inte deras fel att de är så oinsatta men det blir lite tjatigt när man har upprepat den procentuella chansen att få barn med IVF för alla i sin bekantskapskrets!!
Är det någon mer som stör sig på att vid bebistillverkning på "naturlig väg" ;) så får omgivningen oftast reda på det när man vet säkert att man är gravid och allt det,men vid en IVF ska varenda kotte veta precis allt hela tiden. För mig känns det ungefär som om de skulle ha suttit vid sängkanten och kollat när vi haft sex... Är jag knäpp som tänker så eller? Jag tänker inte berätta för någon mer nu när vi nästa IVF. -
Selenea; äh, vad skönt att höra. Jag tänker exakt lika!!! För mig känns det so matt ha hela släkten och vännerna vid sängkanten. Jag har sagt att vi ska köra snart igen men att vi inte tänker säga när.
-
Kan bar hålla med alla föregående talare!
Seleana; fy för knäppa släktingar och jag vet, har några själv.
Och som Den kära leken så sant påpekade; de som säger dumma saker och kommer med råd är inte så insatta som vi är och det gör väl att man kan förlåta dem lite. Det gör oxå att man inte har lust att berätta om det för någon längre. Jag har sägt det förr och jag säger det igen; nästa IVF ska inge få veta något. Fast det är klart jag kanske slipper det om jag bara slaaaapnar av, eller hur? ;) -
Hjälp säger jag bara! Jag tror att tom mina elever som går i åttan har bättre koll!!!Orkar inte ens fortsätta läsa inläggen. Blir ju helt uppstressad. Vänta nu är det hon som gör att jag inte blir gravid?? ;)
-
Stella; vi fattade ironin och smålog!!! Det är så härligt med denna tråd, det är allt jag har att säga. Över and out!!!!
-
Ja, herregud man blir ju mörkrädd av alla dessa expertråd. Tror ni inte att vi härinne skulle kunna bilda en sån där expertpanel??!! Vi lär ju vara hyffsade experter vid det här laget och vi vet ju verkligen vikten av att SLAPPNA AV eftersom vi praktiserat det så många gånger!
Dagens citat måste ändå bli "Är ni säkra på att ni gör rätt?" Jag skulle oxå blivit mållös och det säger rätt mycket eftersom jag är en rätt pratsam person! -
Hihi, ja den var ju bra......Minnie69 skrev 2009-09-21 19:49:58 följande:Vadå, ska inte den "medicinen" tas oralt? Klart som korvspad då att vi inte har fått det att funka !!! Eller något liknande svar kanske kan passa ?
-
drömmaromsmått; herregud, mycket ska man höra. Jag hade blivit rätt förbannad tror jag om någon sa detsamma till mig!!!
Hoppas det funkar för dig nu om det blir en sista gång eller flera!!! -
Instämmer med föregående talare i allt............
-
Herregud den här tråden e ju bara FÖR bra.....ni e helt sjuka.......å jag älskar det!!!!
Humor bör man ha en hel del av när man e i vår sits inte sant??? -
Credit till er som orkar diskutera med dessa människor............jag gör det inte.....jag säger bara *suck*