"Så här blir du gravid!"
Haha! Det ska jag fråga nästa gång någon meddelar graviditet. Är det ett samlagsbarn?
Haha! Det ska jag fråga nästa gång någon meddelar graviditet. Är det ett samlagsbarn?
Selenea: Naturligt är ett väldigt knepigt ord som vi alla tycker olika om. Vad är det egentligen som är naturligt? Vart drar vi den gränsen. Är det naturligt att ta en massa konstgjord medicin? Är det naturligt att föda barn på ett sjukhus med massa apparater runt sig? Tror vi tenderar att tycka att saker som är "vanliga" är naturliga. Men blandar ofta ihop de orden.
Kanske finns de som skulle ta illa vid sig om jag frågade ifall deras graviditet kom till genom samlag. =)
selenea: Det är precis det jag menar =) Vi tar illa vid oss av olika saker. Lika väl som du inte har några problem med att kalla det naturligt så finns det andra som inte har något problem med att kalla det samlag!
Just ordet naturligt har jag väldigt stora problem med. Inte så att jag atr illa vid mig med jag tycker att det finns stora problem med ordet.
Nä nog med detta. Nu måste jag gå och slappna aaaav. Har ju ÄL så visst fasiken det blir inget sex ikväll nä just det. Eller jag tänkte inte ens tanken...glöm det...
Selena: Fy vad hemskt! Fy farao. Har inte själv varit med om något liknande men känner väl att det bara är en tidsfråga innan någon vräker ur sig elakheter. Känner mig dock mycket mer förberedd på det nu efter att ha läst om all skit folk blivit utsatta för. Tack alla som delar med sig här.
Selena: Fy vad hemskt! Fy farao. Har inte själv varit med om något liknande men känner väl att det bara är en tidsfråga innan någon vräker ur sig elakheter. Känner mig dock mycket mer förberedd på det nu efter att ha läst om all skit folk blivit utsatta för. Tack alla som delar med sig här.
Chanelll: Suck. Man tycker ju att en BVC-sköterska borde ha koll.
Selenea: Det verkar som om hon bara försvarar sig nu utan riktigt veta varför längre. Nu har hon gått så långt att det blir väldigt tungt för henne att backa. Usch, tänk vilken ångest hon måste ha ,som gått på som en ångvält, när hon inser att hon inte vet vart hon tagit vägen i diskussionen. Hoppas hon inser någon gång!