• nyproduktionen

"Så här blir du gravid!"

Nice äntligen en tråd jag kan få spyyyyy råhet över att det never ever vill ta sig.....pha kom på att om man kanske står på huvudet med benen mot väggen cirkus 1 timme efter simmarna tagit sig in...tjoohooo....eller!

• nyproduktionen
    Prisssan skrev 2009-07-31 17:07:32 följande:
    Jag har berättat för alla. Vi har en dotter som snart fyller åtta, så om jag inte berättar att vi inte har kunnat få fler barn, så frågar alla...alla! Ska ni inte ta och skaffa ett syskon till det stackars ensamma barnet? Ni vet vad som händer med ensambarn va? Varför vill ni inte ha fler barn?
    Joo, vet hur snacket går...det är som med oss.

HAN har ju inte några barn, är det inte dags att skaffa ett snart?

Men när ska ni ha ert kärleksbarn då?

BLUUÄÄ, svarar dem, det blir när det blir...eller så säger jag, vi får se vad som händer...inget planerat ( de skulle bara veta)
  • nyproduktionen

Som min gynläkare sa åt mig senast, "aaallt ser så fint ut där inne, MEN skulle det inte bli barn snart så måste du nog komma in igen så får vi spola"....hmmm alltså kan det inte ha varit så FINT!! Han bara sa så för att slippa ta tag i det just då...MORR!!

• nyproduktionen
    Squirl skrev 2009-07-31 18:40:42 följande:
    Eller så berättar man: vi försöker men det blir inga barn. Då svarar i övrigt intelligenta människor -men varför har ni inte prövat IVF? Varför har inte du prövat att tänka innan du öppnar munnen och låter en massa dumheter trilla ur den, undrar man. Men man säger inget, för man är för väluppfostrad.
    EXAKT! Och vad har vi för att vi är det.....inte ett barn i magen iaf.
  • nyproduktionen
    Bellbox skrev 2009-07-31 18:44:09 följande:
    Min bekant sa (när hon blev gravid med deras 3:e barn) att "ja JAG trodde då att vi kanske var infertila nu för det tog 3 månader innan pluset kom" -ja hon visste om min situation...
    PHUU, stackare hon måste ha läst en novell för att få den tron! Liider med henne som det tog SÅ lång tid för...NOT!
  • nyproduktionen

MEN vad fan, jag har fått TVÅ solar i mitt liv...KVINNA, äääh NÖJD...men NÄÄ icket picket phöö. FAN VILL HA MER så är det bara. DUBBELSUCK!!!

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"