"Så här blir du gravid!"
Nice äntligen en tråd jag kan få spyyyyy råhet över att det never ever vill ta sig.....pha kom på att om man kanske står på huvudet med benen mot väggen cirkus 1 timme efter simmarna tagit sig in...tjoohooo....eller!
Nice äntligen en tråd jag kan få spyyyyy råhet över att det never ever vill ta sig.....pha kom på att om man kanske står på huvudet med benen mot väggen cirkus 1 timme efter simmarna tagit sig in...tjoohooo....eller!
Tur att vi är hyffsat anonyma med planerna på att skaffa barn, fasen om alla visste om det...öööuurk
cellisen: slaaaaaaaaaaaaaaappna aaaav!!! då blir det kids...ööö
Som min gynläkare sa åt mig senast, "aaallt ser så fint ut där inne, MEN skulle det inte bli barn snart så måste du nog komma in igen så får vi spola"....hmmm alltså kan det inte ha varit så FINT!! Han bara sa så för att slippa ta tag i det just då...MORR!!
YIIIAAA hear they comes, vaxpropparna kom och ta mig!!! :-8
Har en fråga i allt detta, jag har två friska barn! VARFÖR kan jag inte vara nöjd med det????
MEN vad fan, jag har fått TVÅ solar i mitt liv...KVINNA, äääh NÖJD...men NÄÄ icket picket phöö. FAN VILL HA MER så är det bara. DUBBELSUCK!!!