• MrsAssault

"Så här blir du gravid!"

Jag har fått det fantastiska tipset att inte ta graviditetstest när mensen är sen, hur nu det skulle hjälpa?? "Du blir så stressad av det, då blir det inga barn!!" Precis som om jag skulle bli på smällen av att inte ta testet? Jag fattar inte riktigt :D

• MrsAssault
    FruNaftra skrev 2009-07-28 12:18:35 följande:
    Mina damer och herrar. Jag VET varför jag blev gravid! Försök 1: Ägde ingen kolonistuga ---> IVF ET misslyckades Försök 2: Ägde ingen kolonistuga --> FET misslyckdes Försök 3: Köpte en kolonistuga!! ---> FET lyckades!! Så där har ni det. Köp kolonistugor, hela bunten!
    Min far och min mormor har kolonistugor, det kanske räcker om jag lånar nån av deras?????
  • MrsAssault

Miracle Cats skrev 2009-07-28 12:56:27 följande:

Något som också är ganska konstigt; "Ni kanske vill för mycket och då blir det inget..." Klart man vill, annars skulle man ju inte försöka 
    haha jag gillar det tipset också, precis som om alla barn på hela jordklotet är oönskade :D
  • MrsAssault
    Gul13 skrev 2009-07-28 12:55:42 följande:
    Det var ett lurigt tips. När det är dags för test BORDE du redan vara gravid och är du inte gravid borde du rimligtvis inte kunna bli det heller då vid den tidpunkten. Undrar hur de menar?
    De kanske menar att man kan få missfall av graviditetstest? Jag fattar inte heller haha men jag tror att det är en muterad version av ovan nämnda "ni vill för mycket" :D
  • MrsAssault

Hmm man får se till att bli våldtagen alltså. Då vill man ju absolut inte bli på smällen så det borde vara vattentätt!!!!!!!!

• MrsAssault

Ok det här är min handlingsplan nu efter att ha läst här:

1. Köpa en kolonistuga
    2. Säga upp mig från jobbet
    3. Börja knarka
    4. Prostituera mig utan skydd med de vidrigaste män jag kan hitta
    5. Skölja muffen med coca-cola
    6. Aldrig göra ett graviditetstest

• MrsAssault
    Pimpinellan skrev 2009-07-28 13:16:48 följande:
    _Filen_ kära du-du glömde filen!
    Shit. tur att du sa det, tänk om jag hade glömt!!!!! PUH!!
  • MrsAssault

Okej såhär då

1. Köpa en kolonistuga
    2. Adoptera
    3. Säga upp mig från jobbet
    4. Börja knarka
    5. Prostituera mig utan skydd med de vidrigaste män jag kan hitta
    6. Skölja muffen med coca-cola
    7. Aldrig göra ett graviditetstest
    8. Dricka jordgubbsfil
    9. Tvätta kalsonger (kanske kan tvätta torskarnas kalsonger??)
    10. Undvika bananer

JAG KAN INTE MISSLYCKAS NU!!!!!!!!!!

• MrsAssault
    FruNaftra skrev 2009-07-28 13:26:38 följande:
    hahah Shit pommes vad du kommer bli megagravid fort!!!
    jag kommer bli gravid med sexlingar!!!!!!!!!
  • MrsAssault
    JungfruMaria skrev 2009-07-28 13:28:37 följande:
    Mrs Assault - gud vilka korkade tips! Du har alltså fått dem av folk? Jo, en till sak jag ofta hört när jag sagt att vi försökt länge är "ja jag behöver bara lukta på ett par kalsonger så har jag blivit gravid". Jaha, men tack för den du. Det gjorde verkligen att jag kände mig upplyft o peppad......
    Jag har läst dem här i tråden :D
  • MrsAssault
    utlandssvenskan skrev 2009-07-28 21:39:37 följande:
    Intressant tråd och många bra råd!!! Själv är jag urtrött dåliga råd. Slappna av är ju vanligast, men sen har jag fått kommentaren av en vän få en ordentlig orgasm (!) så ska du se att du blir gravid, det blev jag. Jo, som vi bara har tråkigt sex då eller?
    Vadå räcker det inte att pussas????????
  • MrsAssault
    JA77 skrev 2009-07-29 15:18:25 följande:
    VARFÖR kommer ni barnlösa med spydiga kommentarer till signaturen "Norrbagge"? Ger er bitterhet rätt att klanka ner på andra som ger sin syn på saken? Varför tycker ni så synd om er själva att det går ut över omgivningen?
    ja.
  • MrsAssault

Jag har tänkt "äsch det tar ju såklart tid att få till det, 30% chans liksom" varenda månad, och sen plötsligt en dag stod jag där och hade min sjuttielfte mens. Nu börjar jag bli hysterisk dock, så jag har verkligen gått igenom alla sinnestillstånd. Första året ville jag absolut inte bli gravid och vi körde med avbrutet, andra året tänkte jag "äsch, blir det så blir det" och nu längtar jag så det gör ONT! Så tyvärr, det hjälper inte. Man kan inte tänka sig till en bebis haha

Men det är klart, den här hysteriska längtan jag känner nu har jag nog bara haft i 3-4 månader så det kanske funkar!!!!!!!!!!!!11 ;)

• MrsAssault

Alltså jag har varit stencool nu i flera dagar sen mensen slutade och nu är jag på BIM-21 och graviditetstestet visar negativt. Jag har verkligen TÄNKT BEBIS de här dagarna, samtidigt som jag tänkt att det inte spelar någon roll. Men det funkar inte!!!

Funderar på adoption nu, finns det några barnhem öppna såhär dags?

• MrsAssault
    Bellbox skrev 2009-08-02 07:58:22 följande:
    SYND att jag inte läste ditt inlägg förrän nu!! Gick förbi ett barnhem igår kväll, kunde ju paxat en unge åt dig ju!!... Ps: BIM -20 idag då? Du kanske plusar imorgon, så avvakta med adoptionen kanske?  (jag menar; tänk om du är så fertil att du därmed riskerar att få 2 barn på halsen på en gång?)
    hur är det, sitter de i burar så man bara kan välja en eller? Och sen när man valt en söt så blir man på smällen?
  • MrsAssault

Min kusin utbrister alltid "Är du på smällen!?!?!?" såfort jag inte dricker på en fest, slutar röka eller har ngt besvär med magen eller pms. Och jag reagerar alltid lite för häftigt eftersom jag faktiskt blir ledsen och då tror hon ännu mer att jag är det men vill hålla det hemligt (varför man nu skulle vilja det???)

Det kanske är lite OT men såna kommentarer är sjukt jobbiga också för om man börjar förklara att det kanske inte funkar som det ska så kommer ju de andra kommentarerna och "råden" som ett brev på posten..

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"