• Pellepellepelle

"Så här blir du gravid!"

Gojjibär!! Alla tycks bli på smällen av dem... (kanske stavas det annorlunda men ni kanske vet vad jag menar).

Själv blev jag dumpad efter att inte kunnat bli på tjocken under ganska lång tid. En natt med en ny man och tanken att jag inte behövde skydda mig för jag kan ju ändå inte...räckte. Det var nog massor av flera faktorer som spelade in där. Kanske slappnade jag äntligen av...

• Pellepellepelle

Voj voj, just det där "det skulle du tänkt på när du var yngre" gör mig galen! Har hört människor som jag tyckt verkat vettiga säga saker som att man i stort sett får skylla sig själv för att man inte "skaffade" (hatar det uttrycket!) barn när man var 20...

• Pellepellepelle

Det jag kan reagera på ang. hela "slappna av teorin" och dittan och datten. HUR är det då möjligt att människor blir gravida under vidriga omständigheter, till följd av våldtäckter, i krig, svält och fattigdom etc etc etc. Omskurna kvinnor får också barn, läste att man ska komma samtidigt för att det ska ta sig bäst och är man omskuren som kvinna blir det inte mycket av det... Varför vägrar folk inse att det kan ha med andra saker att göra? Grrr

• Pellepellepelle

Ja verkligen stort lycka till till dig och alla andra!! Hoppas att alla är på smällen innan sommar´n är slut

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"