• 4everwe2

"Så här blir du gravid!"

Hej har läst igenom tråden å vill ja med vara med.. Fast jag redan har två barn, men är som sugen på en 3.dje. Har hört rådet om att slappna av så många 100000 ggr, så nu blir man bara less.
    Men det bästa/sämsta rådet jag fått höra är att man ska gå och skrapa sig för då tar det inte länge tills det blir barn. Får se det är snart 2 årsedan jag skrapades och ännu ingen bulle i ugnen.. Sen ska man ösa i sig mängder med bananer och choklad för då ökar 6 lusten och tydligen blodcirkulationen i de nedre regionerna.. Nån mer som fått höra dessa råd??

• 4everwe2
    Thalis skrev 2009-07-27 19:23:44 följande:
    Skrapa sig vart? Knäet?
    Ja fast det tror jag inte hjälper
    Passar nog bättre med en livmoderskrapning typ.. Eller ja det kanske funkar med knääet måste testas he he he
  • 4everwe2
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:25:07 följande:
    Åååå det var ett bra tips med chokladen. Nu kan jag frossa i choklad med gott samvete.
    Ja det gör jag iaf!! Å karln kommer hem med choklad en gång i veckan så han klagar inte på en massa sex
  • 4everwe2
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:30:34 följande:
    Vi kan inte ha hund eller katt och våra får har inte hjälpt hittills. Vet inte _vad_ djuren ska åstadkomma/göra egentligen heller... Chokladen har jag hört förr,men det ska tydligen vara mörk choklad.
    Jamen det stämmer ju. Glömde det. Å som tur är det den bästa chokladen. Men fick aldrig fram om man ska äta bananer och choklad samtidigt.. hmmm
    Har du hört nått om det??
  • 4everwe2
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:38:26 följande:
    Haha ja det är dom. Vi kelar kanske inte hjärna med baggarna ... men våra tackor är väldigt trevliga och kelna. Vi ska betäcka nu i augusti och då ska jag tälta ute i fårhuset så jag ser hur de bär sig åt och kan få lite tips ...
    Hoppas du delar med dig av tipsen här då
  • 4everwe2
    kosmosblomman skrev 2009-07-27 19:42:46 följande:
    Kanske funkar det m nermalt renhorn ??!! fast om man tar fööör mkt äre bara nacken som blir styv..*hehe*..Dom säljer sånt i Lappland och bl a japanerna är som galna idet..tror benhårt på det..
    Har en kompis som testat renhorn å ännu inget smått.. Men pröva går ju. Undrar om det skulle funka om man testade ALLA råden påengång Hmm. Fast kan ju bli lite mycke att komma ihåg
  • 4everwe2
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:44:45 följande:
    Å yeees ... I promise. Fast ... jag har sett baggarnas teknik innan och det är över innan en gris hinner blinka. Det är verkligen så snabbis fick ett ansikte liksom ...
    Ha ha ha ha ha ha
  • 4everwe2
    kosmosblomman skrev 2009-07-27 19:51:57 följande:
    Jaa..inte vet jag *tänker fibrilt*....Fick ju en sån där liten grej (hornbit m mjöl i) i present *hm..* undrar vart den ligger nånstans ?! Man kan kanske krydda maten m den :o)Om man testar allt på en gång borde man väl va som garderad att lyckas ?Prova först du så testar jag sen *ler*..
    Får införskaffa några nya hotta underkläder och sen lägga fram listan på vad som ska testas. Å inte glömma att slappna aaaavvvvvvv.

Krydda du maten med det å lyckas du så kommer det bli rusning efter renhorn i affärerna sen. Hoppas bara inte det ger av någon konstig bismak
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"