• kosmosblomman

"Så här blir du gravid!"

Kanske funkar det m nermalt renhorn ??!! fast om man tar fööör mkt äre bara nacken som blir styv..*hehe*..

Dom säljer sånt i Lappland och bl a japanerna är som galna idet..tror benhårt på det..

• kosmosblomman
    4everwe2 skrev 2009-07-27 19:45:49 följande:
    Har en kompis som testat renhorn å ännu inget smått.. Men pröva går ju. Undrar om det skulle funka om man testade ALLA råden påengång Hmm. Fast kan ju bli lite mycke att komma ihåg
    Jaa..inte vet jag *tänker fibrilt*....Fick ju en sån där liten grej (hornbit m mjöl i) i present *hm..* undrar vart den ligger nånstans ?! Man kan kanske krydda maten m den :o)

Om man testar allt på en gång borde man väl va som garderad att lyckas ?
    Prova först du så testar jag sen *ler*..
  • kosmosblomman
    4everwe2 skrev 2009-07-27 19:56:58 följande:
    Får införskaffa några nya hotta underkläder och sen lägga fram listan på vad som ska testas. Å inte glömma att slappna aaaavvvvvvv.Krydda du maten med det å lyckas du så kommer det bli rusning efter renhorn i affärerna sen. Hoppas bara inte det ger av någon konstig bismak
    Nää..det lukta då inte konstigt..(råkade få in lite i snoken, men det hände inget då heller)..Om det funkar ska jag börja sälja det, funderar på nån egen verksamhet..

Jaja...allting går bara man gnider lite *garv*..

Nope, nu logga ut och skogsprom. m busiga jycken..
  • kosmosblomman
    Thalis skrev 2009-07-27 20:08:09 följande:
    Vitlök!!!!Alltså det måste ätas!
    Lät intressant..Vart har du hört det, är det senaste råd o rön ?

Det är även bra mot öroninflammation men peta inte in den för långt bara..Morsans vännina fick åka in på akuten o ta bort en klyfta..
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"