Hur lång är du? (tjejer)
Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?
Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?
156 cm kort är rätt nöjd med min längd men skulle vilja vara smalare!
159 cm. precis lagom. :)
Ca 171, är väl hyfsat nöjd med det.
Känner mig bara lite obekväm i högklackat eftersom jag blir så lång då. 5 cm kortare hade varit bättre.
186 cm. Och jag skulle egentligen ha varit längre dessutom!
Skulle gärna vara kortare (skönt att jämt slippa hjälpa alla ta ner saker från hyllor ). Ibland får jag ryck och skiter i att jag blir 2 m lång med diverse klackar. Byxor är naturligtvis hopplöst att hitta oftast. Kan även ha problem med långärmade tröjor då även armarna är långa (aparmar ffs). Och sen alla dessa standardkommentarer... "Spelar du basket? Du måste vara duktig på höjdhopp! Blåser det där uppe?" osv. Fast den tveklöst vanligaste kommentaren... "Shit va lång du är!".
183 och hel nöjd! tänker ibland på hur tråkigt det hade varit att inte nå överallt ^^
168, tveklöst längst i syskonskaran :P Hade gärna varit lite kortare så jag någon gång får känna mig liten och söt.
163, kort och kaxig hehe
Hade ju inte haft emot att vara lite längre. höga kassor ibland högt upp till bankomaten. Men jag lider inte.
160 liten o nöjd
171 nöjd för det mesta