• Me and my life

Ung mamma

Hej!!
    Finns de några som känner sig lika ensamma som jag??
    Har inga vänner kvar..Vill ha någon att umgås med..
    Skulle ju va kul om man kunde få kontakt med andra unga föräldrar

• Svar på tråden Ung mamma
  • Modin
    SFHelen skrev 2009-07-21 11:55:01 följande:
    okej, de va en bit från där ja bor, östhammar. de va en bit hemmifrån de. Komemr killen därifrån? eller varför vart de så lång flytt?
    Min nya kille bor i skåne så jag flytta ner hit.. Men ja kör min dotter upp varannan vecka till sin pappa.. Medans sonen aldrig träffat sin pappa så min nuvarande sambo/blivande man (gifter oss nästa år) ska adoptera honom så fort vi gift oss..
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 11:55:01 följande:
    okej, de va en bit från där ja bor, östhammar. de va en bit hemmifrån de. Komemr killen därifrån? eller varför vart de så lång flytt?
    ehm.. jag är ensamstående förälder.. jag har ingen kille.. och jag bor ensam med min dotter..
  • SFHelen
    Modin skrev 2009-07-21 11:56:07 följande:
    Min nya kille bor i skåne så jag flytta ner hit.. Men ja kör min dotter upp varannan vecka till sin pappa.. Medans sonen aldrig träffat sin pappa så min nuvarande sambo/blivande man (gifter oss nästa år) ska adoptera honom så fort vi gift oss..
    Jobbigt att köra upp så varannan vecka, delar ni på körandet?
    men va kul med bröllop Kommit långt i planerandet?
  • SFHelen
    Me and my life skrev 2009-07-21 11:56:22 följande:
    ehm.. jag är ensamstående förälder.. jag har ingen kille.. och jag bor ensam med min dotter..
    okej, men finns de ingen öppenförskola där du bor som du kan gå till?
    jag kommer snart att gå hemma igen så ja ska börja höra mig för om när de är öppna förskola här så man har lite kontakt med andra o att sonen får leka av sig o träffa andra barn när de bara blir 15 timmár på dagis i veckan.
  • Modin
    SFHelen skrev 2009-07-21 11:59:34 följande:
    Jobbigt att köra upp så varannan vecka, delar ni på körandet? men va kul med bröllop Kommit långt i planerandet?
    Nja de är inte så farligt.. Nopp de va jag som valde att flytta så tyvärr får ja stå för allt själv.. :( Men ja har frågat om han skulle kunna tänka sig att köra nån gång iallafall me tanke på att ja börjar bli tjock nu å ja orkar inte åka bil så långt..

Jo de är roligt.. Nja inte så där.. bara gäster å lite sånt.. Lite svårt att kolla mpå klänning å sånt när man är gravid..Haha.. Vet ju inte hur kroppen kommer se ut sen :S
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 12:01:17 följande:
    okej, men finns de ingen öppenförskola där du bor som du kan gå till? jag kommer snart att gå hemma igen så ja ska börja höra mig för om när de är öppna förskola här så man har lite kontakt med andra o att sonen får leka av sig o träffa andra barn när de bara blir 15 timmár på dagis i veckan.
    jaja.. jag får minst 25 timmar tror jag... men de är ju för att ja är på ett familjecenter där jag får hjälp & stöd i föräldrarollen.. och dom ser att de finns behov av mer än 15 timmar... och dom är ju kopplade till socialen så dom har ju en del att säga till om när de gäller dagis.. ska även få hjälp av dom med att hitta på ngt att göra till mig... så får väll se va de blir..
  • SFHelen
    Modin skrev 2009-07-21 12:02:17 följande:
    Nja de är inte så farligt.. Nopp de va jag som valde att flytta så tyvärr får ja stå för allt själv.. :( Men ja har frågat om han skulle kunna tänka sig att köra nån gång iallafall me tanke på att ja börjar bli tjock nu å ja orkar inte åka bil så långt.. Jo de är roligt.. Nja inte så där.. bara gäster å lite sånt.. Lite svårt att kolla mpå klänning å sånt när man är gravid..Haha.. Vet ju inte hur kroppen kommer se ut sen :S
    precis, man vet ju inte hur man kommer se ut. När ja gifte mig hann ja få lite mage så kläningen satt lite tajt..... hehe men de va tur att de va korsett så man kom i den. hade ja inte haft den hade ja vart tvungen att köpa ny, hahaha

har ni kommit på någe tema som ni vill ha?
  • SFHelen
    Me and my life skrev 2009-07-21 12:04:26 följande:
    jaja.. jag får minst 25 timmar tror jag... men de är ju för att ja är på ett familjecenter där jag får hjälp & stöd i föräldrarollen.. och dom ser att de finns behov av mer än 15 timmar... och dom är ju kopplade till socialen så dom har ju en del att säga till om när de gäller dagis.. ska även få hjälp av dom med att hitta på ngt att göra till mig... så får väll se va de blir..
    men va skönt att du får hjälp de är ju guld värt.
    är dem snälla o mottagliga mot dig där? hört att de kan finnas rötägg även där.
  • Modin
    SFHelen skrev 2009-07-21 12:05:48 följande:
    precis, man vet ju inte hur man kommer se ut. När ja gifte mig hann ja få lite mage så kläningen satt lite tajt..... hehe men de va tur att de va korsett så man kom i den. hade ja inte haft den hade ja vart tvungen att köpa ny, hahaha har ni kommit på någe tema som ni vill ha?
    Heheh :D

Hmm nja inte direkt.. Vi ska nog inte ha nått speciellt tema så sätt.. Men de ska gå i rosa och vitt tror jag.. Jag älskar rosa å min sambo säger att bröllopet mest är min grej så jag får bestäma :D Hehe.. Han är nöjd om han får välja bil som vi ska åka efteråt sen skiter han i resten :P
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 12:07:05 följande:
    men va skönt att du får hjälp de är ju guld värt. är dem snälla o mottagliga mot dig där? hört att de kan finnas rötägg även där.
    nej då.. där finns inga rötägg.. dom är underbara där..:D
Svar på tråden Ung mamma