Inlägg från: Me and my life |Visa alla inlägg
  • Me and my life

Ung mamma

Hej!!
    Finns de några som känner sig lika ensamma som jag??
    Har inga vänner kvar..Vill ha någon att umgås med..
    Skulle ju va kul om man kunde få kontakt med andra unga föräldrar

• Svar på tråden Ung mamma
  • Me and my life
    Modin skrev 2009-07-21 11:39:14 följande:
    Jodå, vet hur de är.. Men de börjar bli bättre tycker jag..
    bli bättre... alla mina vänner försvann antingen när jag väntade min dotter eller när hon var född.. så jag har istort sett inga alls kvar..

vill hitta folk som jag kan umgås me på dagarna istället för att sitta hemma... är mkt roligare för min dotter också att få se ngt annat..
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 11:51:28 följande:
    vart bor du nånstans?
    i karlskoga.. usch... finns inga här ju som vill umgås..:(
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 11:55:01 följande:
    okej, de va en bit från där ja bor, östhammar. de va en bit hemmifrån de. Komemr killen därifrån? eller varför vart de så lång flytt?
    ehm.. jag är ensamstående förälder.. jag har ingen kille.. och jag bor ensam med min dotter..
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 12:01:17 följande:
    okej, men finns de ingen öppenförskola där du bor som du kan gå till? jag kommer snart att gå hemma igen så ja ska börja höra mig för om när de är öppna förskola här så man har lite kontakt med andra o att sonen får leka av sig o träffa andra barn när de bara blir 15 timmár på dagis i veckan.
    jaja.. jag får minst 25 timmar tror jag... men de är ju för att ja är på ett familjecenter där jag får hjälp & stöd i föräldrarollen.. och dom ser att de finns behov av mer än 15 timmar... och dom är ju kopplade till socialen så dom har ju en del att säga till om när de gäller dagis.. ska även få hjälp av dom med att hitta på ngt att göra till mig... så får väll se va de blir..
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 12:07:05 följande:
    men va skönt att du får hjälp de är ju guld värt. är dem snälla o mottagliga mot dig där? hört att de kan finnas rötägg även där.
    nej då.. där finns inga rötägg.. dom är underbara där..:D
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 12:09:44 följande:
    men gu va skönt, vilken tur
    ja de kan man ju säga att de är
  • Me and my life
    livet med barn skrev 2009-07-21 13:13:32 följande:
    är det "fel" att tänka ibland: tänk om jag inte blir en bra förälder?" eller är det normalt? =p
    de är bara normalt.. vem har inte dom funderingarna...
  • Me and my life
    livet med barn skrev 2009-07-21 14:04:33 följande:
    Me and my life skrev 2009-07-21 13:36:04 följande: okej, vad bra =)
    jo visst...:D
Svar på tråden Ung mamma