• Me and my life

Ung mamma

Hej!!
    Finns de några som känner sig lika ensamma som jag??
    Har inga vänner kvar..Vill ha någon att umgås med..
    Skulle ju va kul om man kunde få kontakt med andra unga föräldrar

• Svar på tråden Ung mamma
  • Modin

Jodå, vet hur de är.. Men de börjar bli bättre tycker jag..

• SFHelen

vad är ung mamma?
    jag är 23 har en son på 2 år o väntar vårt andra barn i början av december.

kände mig lite ensam när sonen va liten, inte så många i vänskapskretsen som hade barn o dem man umgicks med va bara ytligt när man va på öppna förskolan.

Är bättre nu, men de skulel vara kul o få vara med o prata lite med andra som kännt samma sak.

• Modin

Jag va 17½ när min dotter kom och mina vänner ville bara va ute å supa å grejer.. Blev helt ensam.. Men ja brydde mig inte så mycket just för tillfället men när man tänker tillbaka så är de hemskt.. Jag fick sonen när ja va 19½ och då va de värre.. Ingen ville umgås med mig eftersom att ja va tvåbarnsmamma innan 20 år :( Nu väntar jag 3an å ja har fortfarande ingen att umgås med.

• Modin
    SFHelen skrev 2009-07-21 11:41:08 följande:
    vad är ung mamma? jag är 23 har en son på 2 år o väntar vårt andra barn i början av december. kände mig lite ensam när sonen va liten, inte så många i vänskapskretsen som hade barn o dem man umgicks med va bara ytligt när man va på öppna förskolan. Är bättre nu, men de skulel vara kul o få vara med o prata lite med andra som kännt samma sak.
    Föresten, jag heter oxå Fanny :D
  • Me and my life
    Modin skrev 2009-07-21 11:39:14 följande:
    Jodå, vet hur de är.. Men de börjar bli bättre tycker jag..
    bli bättre... alla mina vänner försvann antingen när jag väntade min dotter eller när hon var född.. så jag har istort sett inga alls kvar..

vill hitta folk som jag kan umgås me på dagarna istället för att sitta hemma... är mkt roligare för min dotter också att få se ngt annat..
  • SFHelen
    Modin skrev 2009-07-21 11:45:59 följande:
    Jag va 17½ när min dotter kom och mina vänner ville bara va ute å supa å grejer.. Blev helt ensam.. Men ja brydde mig inte så mycket just för tillfället men när man tänker tillbaka så är de hemskt.. Jag fick sonen när ja va 19½ och då va de värre.. Ingen ville umgås med mig eftersom att ja va tvåbarnsmamma innan 20 år :( Nu väntar jag 3an å ja har fortfarande ingen att umgås med.
    Men fy va jobbigt. Inte fått upp kontakten med nån av de gamla "vännerna"
    eller har du fått nya vänner på kanske öpnna förskolan eller nått? bara nån att umgås med så man får prata och komma ut.
    Modin skrev 2009-07-21 11:46:52 följande:
    Föresten, jag heter oxå Fanny :D
    Fint namn de
  • SFHelen
    Me and my life skrev 2009-07-21 11:50:21 följande:
    bli bättre... alla mina vänner försvann antingen när jag väntade min dotter eller när hon var född.. så jag har istort sett inga alls kvar.. vill hitta folk som jag kan umgås me på dagarna istället för att sitta hemma... är mkt roligare för min dotter också att få se ngt annat..
    vart bor du nånstans?
  • Me and my life
    SFHelen skrev 2009-07-21 11:51:28 följande:
    vart bor du nånstans?
    i karlskoga.. usch... finns inga här ju som vill umgås..:(
  • Modin
    SFHelen skrev 2009-07-21 11:50:44 följande:
    Men fy va jobbigt. Inte fått upp kontakten med nån av de gamla "vännerna"eller har du fått nya vänner på kanske öpnna förskolan eller nått? bara nån att umgås med så man får prata och komma ut. Fint namn de
    Nej inte direkt.. Dessutom har ja flyttat 15 mil "hemifrån" så jag känner verkligen ingen nu.. :(
  • SFHelen

okej, de va en bit från där ja bor, östhammar.

de va en bit hemmifrån de. Komemr killen därifrån? eller varför vart de så lång flytt?

Svar på tråden Ung mamma