• Vt01

Ni som hittat tillbaka till varann efter en separation, se hit!!!

Jag har varit tillsammans med min sambo i 16 år vi har två barn 10 och 14. Vi har våra bråk men alltid klarat av de även fast man vart rätt hård i tonen till varandra. Vi hamnade i ett bråk på grund av att han sista tiden vill vara mycket själv och gå ut och festa, jag tröttnade och sa nu får det fan vara bra och stack iväg bara för att straffa honom. När jag några timmar senare kom hem sa han nu får det vara bra vi kan inte såra varandras så här seperation var ett faktum. Jag fick panik och skrek och blev så ledsen det var så enkelt för honom. Han säger att vi ska göra det lugnt och att han flyttar till lägenheten 1 okt. Han säger att han vill göra allt med mig och barnen, fira högtider och resa att vi ska vara snälla och glada mot varandra. Men HUR jag älskar honom vill vara med honom. Jag tror att har en kris kommer han vilja igen när han har fått sätta sig i en lägenhet själv och känna saknad???? Snälla erfarenheter håller på att dö

Svar på tråden Ni som hittat tillbaka till varann efter en separation, se hit!!!