• Vädur82

Äd Rmc malmö!!

Tänkte höra med er som har gjort äd i malmö hur lång tid ni har stått i kö??
    Står själv i kö nu!!

Lycka till alla!

Kramar Vädur82

• Svar på tråden Äd Rmc malmö!!
  • Vädur82

Tack för ditt svar o lycka till i Höst... Kram Vädur82

• Vädur82

Usch vad det är tråkigt nu när man står i kö ingenting som händer känns som en evighet ibland tänker jag det hade varit lättare o veta vilken plats man har i kön så att man kanske fått reda på om man kommer längre fram i kön, då hade man vetat det hade gått framåt ivarjefall...

Lycka till alla!!

Vädur82

• Vädur82

Hej hej!! Tänkte höra om ni vet hur malmö ställer sig om man sätter in ett ägg eller två?? O hur ställer ni er till det?? Har ni diskuterat det hemma??

Vädur82

• Vädur82

Ok tack för ditt svar vi som har funderingar här hemma. Verka som vi kommer igång innan sommaren 2010 så det känns som man kan se lite framåt..

Lycka till alla!!

• Vädur82

Hej hej!!

-05 -06 -07 -08 -09 var inte vårat år så nu hoppas vi att allt vänder 2010 nån som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... Sägs de ju!! =)

LYCKA TILL ALLA!!

• Vädur82

Canin: Visst är det skönt att det bara händer nått man är ju trött på all väntan... Då får vi se om det blir att vi får följas åt under vår behandlingen våren 2010, kanske
    t om under vår graviditet 2010 hoppas hoppas =)

Bette: Ok men jag vad jag har hört så sätter bara malmö in ett ägg. Tror nog inte det är nått man kan önska.

Mvh Vädur82

• Vädur82

Påronsplitt: Ohh vad kul för er gud vad skönt det måste vara o veta när man är inplanerad, ett stort kliv närmare vår dröm... Ska hålla tummarna för er!!

• Vädur82

Jenny72: Ohh vad kul för er att också komma igång. Måste vara spännande.. Gud vad jag längtar tills man vet ett startdatum ivarjefall =) Lycka till håller tummarna för er!! Kram

Svar på tråden Äd Rmc malmö!!