• dukat

Okej att partner badar naken?

Björnmossa skrev 2009-07-07 16:19:30 följande:
    Kvittar helt, vi tillbringar inte hela sommaren tillsammans och förhoppningsvis badar han med sina kompisar (gör jag med) och varken han, jag eller våra vänner av båda könen ser nån mening med att blöta ner badkläderna om ingen finns i närheten som kan ta anstöt.
    Men så helt rätt För nakenhet i sig har ju inget med sexualitet att göra-Så självklart hoppas jag att fler tycker så här Och badkläder i bastu borde vara FÖRBJUDET men handduk (att sitta på) tillåtet
  • dukat
    Erkegris skrev 2009-07-11 14:11:19 följande:
    hmm... jag skulle nog inte gilla om han badade naken med andra tjejer... eller om de va nakna men inte han. Däremot skulle jag nog bara undra va det tagit åt honom om han var naken men ingen annan. Fast det skulle nog störa mig lite, mest för att jag skulle känna det som att det var en sida hos honom jag inte trodde fanns och jag skulle börja tveka på mitt omdöme om honom.
    Men då kan du ju inte skilja nakenhet från sexualitet Eller misstänker att han inte kan det-Inte ovanligt sätt att tänka om man saknar egen erfarenhet av nakenbad med andra
Svar på tråden Okej att partner badar naken?