• Skata

    Okej att partner badar naken?

    Skulle du tycka att det var okej om din partner badade naken med personer av motsatt kön? Skulle det vara bättre att din partner badade med badkläder med andra som var nakna än att partnern var naken och de andra hade badkläder? Lite nyfiken på folks åsikter om detta.

  • Svar på tråden Okej att partner badar naken?
  • elektra1

    Skulle inte vilja att min partner badade med andra, vare sig han var naken eller dem. Aldrig. Finns ingen anledning alls.

  • Pudan

    Har inget problem med om han badar naken med andra om jag oxå är med. Händer ofta på nudiststrand eller om man är på fest på landet och tar ett nattdopp. Jag skulle dock tycka det var konstigt om han var den enda som hade badkläder bland andra eller var naken i ett gäng som alla hade badkläder - kan inte se anledningen till det.

  • elektra1
    Cornellia skrev 2009-07-07 15:57:55 följande:
    Allt skulle vara helt okej för mig. Hur 17 gör man annars i bastu tex??
    Har aldrig badat bastu naken. Skulle aldrig komma på en sån idé. Man har
    ju minst handuken virad runt sig iallafall.
  • Alfonsina

    Bada naken var? I havet eller i en bubbelpool typ?

    I havet får han mycket väl strutta omkring naken om de är ett gäng som ska bada, det bryr inte jag mig om. I en mindre bubbelpool är det väl mindre lämpligt kan jag tycka, men det är mest av respekt för alla andra inkl sig själv.

    Vill övriga vara naken och min man påklädd så är det väl helt okej, bara alla känner sig bekväma.

  • Prettypink

    Hmm.. Skulle inte tycka om det ifall min partner hade badat med massa nakna tjejer...

    Varför frågar du? Kan du ge exempel på en situation?

    En kompis till mig berättade att ett kompisgäng bastat tillsammans i en stuga och helt plötsligt kom en av killarnas tjej in med bara bröst. Min kompis pojkvän satt i bastun och stannade kvar. I ett sånt läge hade han kanske inte mycket till val. Han hade liksom ingen stans att ta vägen om han gått därifrån..

    Men jag tycker ändå inte det är ok....

  • kaji78

    skiter fullständigt i vem käre maken badar med och vad han, eller de, har på sig under tiden.

  • Mar ia
    Prettypink skrev 2009-07-07 15:59:02 följande:
    Hmm.. Skulle inte tycka om det ifall min partner hade badat med massa nakna tjejer...Varför frågar du? Kan du ge exempel på en situation?En kompis till mig berättade att ett kompisgäng bastat tillsammans i en stuga och helt plötsligt kom en av killarnas tjej in med bara bröst. Min kompis pojkvän satt i bastun och stannade kvar. I ett sånt läge hade han kanske inte mycket till val. Han hade liksom ingen stans att ta vägen om han gått därifrån..Men jag tycker ändå inte det är ok....
    Oj, vad pinsamt. Jag skulle nog tycka att det var frustrerande och bli ganska ledsen om min kille fick stånd i bastun av en annan tjej.
  • rlevitte

    Jag ser inget problem med att någon som är mig nära badar naken, vare sig det är med andra eller inte.

    Vad tror ni egentligen skulle hända?

    Mvh,
    Richard

Svar på tråden Okej att partner badar naken?